توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
کی‌روش مربی سختگیری است؛

نظر کرایوف در مورد تیم ملی؛ ناشناخته بودن در جام‌جهانی به سود ایران خواهد بود

یوردی کرایوف در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی به صحبت پرداخت و به نیکی از سرمربی تیم ملی ایران یاد کرد.

بازخبر / یوردی کرایوف، پسر یوهان کرایوف، اسطوره فقید فوتبال هلند در تیم‌هایی همچون بارسلونا و منچستریونایتد سابقه بازی کردن دارد ولی نتوانست مانند پدر خود فوتبالیست بزرگی باشد. این بازیکن سابق هلندی درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی به صحبت پرداخت.

او ابتدا درباره کار در خاورمیانه و تفاوت‌های آن با فوتبال اروپا، گفت‌: بعد از چند سال حضور در فوتبال اروپا تصمیم گرفتم که برای ادامه‌ فعالیتم به خاورمیانه بیایم و در فوتبال آسیا هم کسب تجربه کنم. من ذهنیت فوتبالیست‌های آسیایی را دوست دارم و خوشحال هستم که توانستم در این جا کارم را دنبال کنم ولی به نظر من یکی از عمده‌ترین تفاوت‌ها بین فوتبال اروپا و آسیا از نظر من تفاوت در تحصیلات آکادمیک بازیکنان است. بازیکنان آسیایی عمدتا به این فکر می‌کنند که فقط زمانی که توپ را در اختیار دارند هنر خود را به نمایش بگذارند، این‌ در حالی است که باید به آنها آموزش داد وقتی توپ را در اختیار نداری می توانی تاثیرگذار باشی و بازی خوبی را ارائه کنید. مسائل فیزیکی بازی و جنبه های مختلف تکنیکی از دیگر تفاوت‌هایی است که من در بین بازیکنان آسیایی و اروپایی می‌بینم. وقتی در آکادمی این چیزها به بازیکنان گفته و آموزش داده نمی‌شود خیلی است که این چیزها را تغییر داد، چون در بازیکن نهادینه می‌شود.

او در ادامه‌ درباره تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی، گفت‌: شناخت زیادی از بازیکنان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایرانی، کره‌ای و ژاپنی ندارم، ولی با این حال فکر می‌کنم که مساله‌ای که در جام جهانی به سود آسیایی‌هاست، این است که تیم‌های بزرگ اروپایی شناخت زیادی از تیم‌های آسیایی و بازیکنان آن ندارند و این می‌تواند به سود تیم‌های آسیایی شود. برای مثال تمام بازیکنان مراکش در اروپا در لیگ‌های هلند و بلژیک بازی می‌کنند، ولی برای تیم‌های آسیایی این طور نیست و این غیر قابل پیش‌بینی بودن می‌تواند به سود آسیایی‌ها باشد.

کرایوف در ادامه‌ درباره ارزیابی خود از گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، اظهار کرد: ‌اسپانیا و پرتغال دو تیم مدعی این گروه هستند. از طرفی خیلی از بازیکنان مراکش هم در فرانسه، بلژیک و هلند بازی می‌کنند و آنها هم می‌توانند خطرساز شوند. درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز باید این را بگویم همان طور که گفتم فاکتور غیر قابل پیش‌بینی بودن و ناشناخته بودن می‌تواند خیلی به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کمک کند تا بتواند نتایج خوبی را در جام جهانی  روسیه کسب کند.

پسر اسطوره فوتبال هلند در پایان صحبت‌های خود درباره کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران، گفت‌: من کارلوس کی‌روش از زمانی که در منچستریونایتد  دستیار سرالکس فرگوسن بود می شناسم. تیم‌های او همیشه نظم تاکتیکی و سازماندهی دفاعی خوبی دارد. من این را می دانم که   انتظارات زیادی از فدراسیون فوتبال و بازیکنانش خواهد داشت، چرا که اهمیت و جایگاه جام جهانی را به خوبی می داند. کارلوس کی‌روش می‌خواهد که تاثیر خوب و مثبتی را روی فوتبال ایران بگذارد و نتایج خوبی را در جام جهانی پیش رو بگیرد.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *