توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
با برانکو به تفاهم نهایی رسیده‌ایم

خبر داغ نقل و انتقالاتی گرشاسبی برای پرسپولیسی ها در راه است!

سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که روند مذاکرات با سرمربی سرخ‌پوشان به خوبی پیش رفته است.

بازخبر / حمیدرضا گرشاسبی درباره جریان مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ برای تمدید قراردادش گفت: بخش اعظمی از سؤالات هواداران و خبرنگاران درباره این موضوع است. باید بگویم روند مذاکرات واقعا خیلی خوب بوده و حتی می‌توانیم بگوییم به تفاهم نهایی رسیده‌ایم. زمان چند روزه‌ای را به این موضوع اختصاص داده‌ایم تا گزارش‌های فنی و مالی مربوط به گذشته و برنامه‌هایی که باید برای آینده داشته باشیم، ارائه و بررسی شوند.

وی افزود: چه برای ما و چه برای آقای برانکو موفقیت بیشتر پرسپولیس در ادامه کار یک نکته تعیین کننده است. ادامه این همکاری با هدف دستیابی به افتخارات بیشتر برای پرسپولیس و فوتبال ایران است. پرسپولیس در عرصه داخلی در کنار کسب و تکرار عناوین قهرمانی مرزها و حدنصاب‌های جدیدی را رقم می‌زند و در لیگ قهرمانان حضور در فینال را دنبال می‌کنیم و در آن سطح می‌خواهیم قهرمانی لیگ قهرمانان به غرب آسیا و ایران برگردد. طبعا این اهداف، برنامه‌های خاص خود را طلب می‌کند که باید در جریان وظایف هر یک از طرف‌ها مشخص باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در خصوص بازیکنان و ادامه همکاری آنها، اردوهای تدارکاتی مورد نیاز برای آماده سازی‌ها و موارد دیگری هستند که درباره آنها گفت‌وگو می‌کنیم. در بسیاری موارد نیز به هماهنگی‌های لازم رسیده‌ایم و انتظار داریم تا پایان این هفته یا هفته آینده کار نهایی شود.

گرشاسبی در خصوص مطالبی که درباره مفقود شدن دارایی ۶۱ میلیارد تومانی باشگاه منتشر و سؤالاتی درباره آن مطرح شد، تصریح کرد: این موضوع به شکلی مطرح شده است که برای بعضی سوءتعبیر به وجود آورد. به همین دلیل برای اطلاع هواداران باید بگوییم این یک بحث تخصصی در حوزه مسائل مالی است، ولی به شکلی مطرح شده که گویی اموالی گم شده است. این در حالی است که اصلا این طور نیست. اسناد مالی باشگاه کاملا بررسی و حسابرسی می‌شوند و مورد ارزیابی قرار می گیرند. در این مورد نیز چنین بوده است.

گرشاسبی اضافه کرد: موضوع به یک مجموعه ورزشی مربوط می‌شود که در اختیار باشگاه بود و هم اکنون نیز در اختیار پرسپولیس قرار دارد و باشگاه از آن استفاده می‌کند. این مجموعه، جزو اموال تحت مالکیت قلمداد می‌شد. در آن مقطع به علت آنکه هنوز انتقال سند به نام باشگاه صورت نگرفته بود، طبق موازین قانونی از حساب‌ها و دارایی‌های باشگاه کسر و اسناد اصلاح شدند.

خبرورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *