توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

اتفاق نظر ضد ایرانی ملعون و مکرون

«امروزه کشورهای عربی دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی‌دانند بلکه ما را متحدی ضروری در برابر ایران می‌بینند. با رئیس‌جمهور ماکرون اتفاق نظر داشتیم که باید جلوی تجاوزگری ایران در منطقه گرفته شود.»

بازخبر / «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه پس از دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، همراه با میهمانش به میان خبرنگاران آمد و به سوالات آنان پاسخ داد.

ماکرون ابتدا بیانیه‌ای خواند و آن را با جملات مورد علاقه میهمانش شروع کرد؛ رئیس‌جمهور فرانسه گفت که حملات ۲ روز اخیر علیه اسرائیلی‌ها را محکوم می‌کند؛ ماکرون اشاره‌ای به حملات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی نکرد.

وی در ادامه به بیانیه اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص قدس شریف پراخت و گفت: «به نتانیاهو هم گفتم که بیانیه ترامپ در خصوص اورشلیم، تهدیدی است برای صلح و ما مخالف آن هستیم.»

در ادامه، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بیانیه خود را خواند.

نتانیاهو پس از تشکر از حمایت پاریس از اسرائیل در برابر حملات فلسطینی‌ها، گفت: «اورشلیم در ۳ هزار سال اخیر، متعلق به یهودیان و در ۷۰ سال اخیر، پایتخت اسرائیل بوده و هیچ‌گاه، پایتخت هیچ کشوری دیگری نبوده است.»

وی ادامه داد: «در سازمان ملل و یونسکو، برای قطع ارتباط یهودیان با اورشلیم تلاش‌هایی می‌شود که مضحک است.»

بنیامین نتانیاهو سپس مسئله ایران را پیش کشید و گفت: «امروزه کشورهای عربی دیگر اسرائیل را دشمن خود نمی‌دانند بلکه ما را متحدی ضروری در برابر ایران می‌بینند. با رئیس‌جمهور ماکرون اتفاق نظر داشتیم که باید جلوی تجاوزگری ایران در منطقه گرفته شود.»

فارس

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *