ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس :

امیری : کیفیت پایانه مسافربری شهر بندرعباس باید در اولویت قرار گیرد/ در خصوص بازار ماهی فروشان بندرعباس تابع نظر کارشناسی نهادهای متولی در این امر هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پایانه مسافربری بندرعباس به زخم کهنه ای برای این شهر تبدیل شده است و سبب سردرگمی مردم و مسافران تبدیل شده است و تلاش می کنیم هر چه زودتر این موضوع به سامان برسد.

بازخبر /عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: پایانه مسافربری بندرعباس به زخم کهنه ای برای این شهر تبدیل شده است و سبب سردرگمی مردم و مسافران تبدیل شده است و تلاش می کنیم هر چه زودتر این موضوع به سامان برسد.
آبتین امیری گفت: مدیریت یکی از نهادهای متولی ایجاد زیر ساخت در استان اعلام کردند که این پایانه مسافربری در شش ماه و با هزینه ای کمتر از مبلغ کارشناسی شده توسط شهرداری ساخته می شود، ما منتظر اقدام سریع این نهاد برای تکمیل این پروژه هستیم، اما کاهش هزینه نباید به کاهش کیفیت ختم شود و هرگونه کاهش کیفیتی مشکلی را به مشکلات آینده شهر بندرعباس اضافه می کند.
عضو کمیسیون خدمات و سلامت شهری شورای شهر بندرعباس گفت: بسیاری از طرح ها در شهر بندرعباس با کیفیت پایین ساخته شده اند که اکنون به معضلی برای شهر بندرعباس تبدیل شده اند و هزینه های زیادی را بر شهرداری تحمیل کرده اند. باید این روند متوقف شود و به نگاه سطحی در خصوص اجرای پروژه ها پایان داده شود.
این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص معضل بازار ماهی فروشان گفت: ما در شورا تابع قانون هستیم و دستگاههای متولی این امر که مجوز لازم را برای فعالیت این بازار صادر کرده اند مشخص است. همه ما موافق حفظ حریم ساحل هستیم. اما بازار ماهی فروشان به دلیل فلسفه ذاتی آن باید در کنار بندرگاه در کنار دریا باشد و این شرایط برای همه شهرهای بندری دنیا وجود دارد.
آبتین امیری گفت: در جلسه ای که با استاندار محترم داشتیم ایشان اعلام کردند که بازار ماهی فروشان نباید به نماد سرمایه گریزی در شهر تبدیل شود، بسیاری از طرح ها هستند که اگر در زمان ما انجام می شد، ما به گونه ای دیگر عمل می کردیم، اما مسئولین نمی توانیم از تصمیمات مسئولان قبلی شانه خالی کنیم و واقعیتی که وجود دارد را نادیده بگیریم و نمونه آن بحث مسکن مهر است.
این عضو شورای شهر بندرعباس گفت: بهتر است این امر به نظر دستگاههای قانونی و متولی سپرده شود تا نظر کارشناسی خود را دراین خصوص اعلام کنند.نظر تمام بزرگان در مورد حفظ حریم ساحل قابل درک است و ما به آن احترام می گذاریم، اما به گفته جناب آقای استاندار از اکنون به بعد که حریم دریا نگاه حفاظتی داشته باشیم، ولی به هر حال طرح های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.
آبتین امیری با اشاره به مشکل فاضلاب شهری شهر بندرعباس گفت: مشکل فاضلاب شهری، هنوز دغدغه اصلی ماست. حل یکباره و آنی این مشکل ممکن نیست، اما با رایزنی که با دستگاههای مرتبط صورت گرفته و حمایت ویژه جناب آقای استاندار در صدد هستیم چند ورودی مهم و اصلی فاضلاب خصوصاً در غرب شهر به دریا متوقف شود و این فاضلاب به سیستم فاضلاب شهری متصل شود تا از بار ورودی فاضلاب دریا کم شود.
وی در پایان اظهار داشت: مشکلات شهر بندرعباس ساختاری و کهنه است و باید به شورا و سایر دستگاهها زمان داد که این مشکلات را با حفظ نظر کارشناسی حل کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *