توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تبر و کلنگ و سلبریتی های عجایب الخلقه اینستاگرام ایران + عکس

عملهای جراحی مختلف و چهره های عجیب و نا متعارف دختران ایرانی و انتشار در شبکه های اجتماعی این روزها باب شده است.

بازخبر / شبکه های اجتماعی این روزها تبدیل به فضایی برای تفریح ، کسب و کار و اطلاع رسانی بسیار مطرح است . این خصوصیت ها بسیار سودمند خواهند بود به شرط آن که استفاده درست شود . چیزی که این روزها به وفور در این شبکه ها به خصوص اینستاگرام می بینیم چهره دختران ایرانی ست که شباهتی به آدمیزاد ندارند. عمل های جراحی اغراق آمیز و آرایش های عجیب که نه تنها که زیبا نشده اند بلکه شباهت زیاد به موجودات فضایی تخیلات دوران کودکی هایمان شده اند. حال از چه کسانی باید ایراد گرفت؟ از خانواده ها؟ سازنده اینستاگرام؟ جامعه؟ پزشکانی که این عمل ها را انجام می دهند؟

جالب تر این است که دختران با سن های بسیار کم در این آمار وجود دارند که بسیار هم یکه تاز هستند. این مسئله دیگر یک سرگرمی و یا خود نمایی کودکانه نیست بلکه تبدیل به آبروی ملی شده است. کم کم کشورهای مختلف صحبت از این دختران می کنند و این مسئله بسیار بی احترامی به فرهنگ و ملیت ایرانی می باشد. تعجب از پزشک هایی هست که تن به چنین جراحی ها می دهند و این کار را انجام می دهند. بینی های نا متعارف کوچک، لب های باد شده که دیگر شباهتی به لب ندارند، گونه های بسیار برجسته که گمان می کنی مورد کتک کاری قرار گرفته اند و خیلی چیزهای دیگر که حتی شاید به فکرمان هم نرسد. سوال بزرگ اینجاست ، به چه قیمتی؟ با چه هدفی؟ کسب درآمد است یا شهرت ، حال این شهرت که فلان دختر فلان کارهارا می کند آیا شهرت خوبی ست؟ آیا قرار نیست فردا روز همین دختران مادران دخترانی دیگر شوند؟ می توانند پاسخگوی این مسئولیت باشند ؟؟؟

سحر تبر :فالور های میلیونی دارد

سحر تبر

دختری ایرانی که با گریم های وحشتناک و ترسناک در اینستاگرام به شهرت رسیده است .

دختری به نام سحر که با انجام گریم روی صورتش خودش را به شکل عروس مردگان و ارواح تبدیل می کند .

سحر اسم خودش را عروس مردگان گذاشته و با کلی فالووئر و علاقه مند در اینستاگرام دنبال می شود و عکس های ترسناک وی را دنبال میکنند .

سحر تبر

سحر تبرسحر تبار که اسم مخفف خودش را به نام سحر تبر در صفحه شخصی خود بکار میبرد در حرفه گریم بسیار ماهر و زبردست است ، به گونه ای که واقعا چهره مردگان را به خود میگیرد و با عکس های واقعی اصلا مو نمیزد .
البته در چند روز اخیر معروفیت سحر تبر جهانی شده است به طوری که در اکثر رسانه ها و برنامه های تلویزیونی کشورهای دیگر از وی به عنوان فردی نام برده می شود که وی برای اینکه شبیه آنجلینا جولی شود بالای ۵۰ عمل جراحی انجام داده است

سحر تبر

سحر تبر

نمونه ای خبرهای سایت های خارجی

سحر نام مستعار دختر ایرانی و یکی از علاقه‌مندان آنجلینا جولی بازیگر معروف هالیوود است. او بیش از ۵۰ جراحی پلاستبک انجام داده تا شبیه آنجلینا جولی شود اما وی به شخصیت کارتون عروس مرده معروف شد.
به گفته سحر، ۱۹ ساله، وی ماه‌ها رژیم گرفته تا به ۴۰ کیلوگرم وزن برسد.
او می‌گوید آنجلینا جولی را دوست دارد و او را تحسین می‌کند. این دختر ۱۹ ساله ایرانی که بیش از ۵۰ عمل جراحی انجام داده، بیشتر به شخصیت فیلم «عروس مرده» به جای آنجلینا جولی شبیه شده است. جالب اینجاست که این شخصیت عروس مرده اکنون در فضای مجازی اینستاگرام تبدیل به سلبریتی شده و در صفحه اش اقدام به جذب تبلیغ و کسب درآمد کرده است.

عکسهای قبل از عمل سحر تبر

سحر تبر

سحر تبر

سحر تبر

سحر تبر

سحر تبر

سحر تبر

عکسهای بعد از عمل و گریم شده سحر تبر

سحر تبر

سحر تبر

سحر تبر

 

 

 

نمونه های دیگر همانند سحر

 

 

یادداشت از سحر نبی زاده

پسندیدم(16)نپسندیدم(23)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *