توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

پیشنهاد شرم آور مادر اهورا به قاتل پسرش + عکس

قاتل اهورا در جلسه دادگاه ادعایی را مطرح کرد که پای مادر اهورا را نیز به میان کشید.

بازخبر /  محمدی وکیل المیرا، مادر اهورا در پی صدور حکم قاتل اهورا گفت: هیچ دیه ای نباید از جانب خانواده اهورا پرداخت شود، زیرا مقتول و قاتل هر دو مرد بودند.

بهروز عزیزی فرد، وکیل پدر اهورا نیز پس از صدور حکم قاتل اهورا بیان کرد: هنوز حکم صادر شده به ما ابلاغ نشده و پروسه ابلاغ معمولا چند روز طول می کشد.

وی ادامه داد: تا زمانی که حکم ابلاغ نشود در خصوص دادنامه نمی توان اظهار نظر کرد، ما انتظار داریم که حکم در ملاعام اجرا شود و کیفرخواست نیز به این شکل بوده است.

وکیل پدر اهورا در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که تا چهار ماه دیگر حکم اجرا شود.

وی در خصوص ادعاهای مطرح شده در مورد عکس های غیراخلاقی از پدر اهورا نیز گفت: من استدعا دارم هر موضوعی در مورد موکل من وجود دارد منتشر کند زیرا او مشهور به حسن رفتار است او یکی از بهترین موکل های من هست که به شخصه از او هیچ مشکلی ندیدم.

وی در مورد حضانت اهورا نیز گفت: ما حضانت را به مادر ندادیم بلکه قانون حضانت را به مادر اهورا واگذار کرد. دو ماه پیش از اینکه این اتفاق رخ دهد، اهورا صدماتی را از سوختگی سیگار روی بدن داشته است. موکل من دو ماه به بهانه های گوناگون اهورا را ندید و اگر می دید متوجه سوختگی می شد و برای سلب حضانت اقدام می کرد.

وی ادامه داد: پدر اهورا حتی برای او اتاقی نیز در خانه خود درست کرده بود اما هر چقدر تماس می گرفت مادر به بهانه های گوناگون مانع دیدن اهورا می شد.

وی در خصوص ادعای قاتل در مورد پیشنهاد فرار مادر اهورا به او نیز گفت: یکی از دوستان مشترک پدر و مادر اهورا را نیز در تماس تلفنی با پدر اهورا چنین موضوعی را مطرح کرد که امیدواریم در تحقیقات به این موضوع هم رسیدگی شود.

رکنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *