توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم خبرداد

رشد ۷۱ درصدی مسافران هوایی جزیره قشم

مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم از رشد ۷۱ درصدی ورود مسافران هوایی به این جزیره طی ۵ روز آخر هفته گذشته خبر داد.

بازخبر /  از قشم، مجتبی شمس نژاد در جمع خبرنگاران، گفت: از ۱۳ تا ۱۷ آذر ماه به مدت پنج روز، ۵ هزار و ۸۱۴ گردشگر از نقاط مختلف ایران و یک خط بین المللی (دبی) وارد جزیره قشم شدند.

وی افزود: ورود این میزان گردشگر در مقایسه با سه هزار و ۳۹۵ مسافر در مدت مشابه سال گذشته از رشد ۷۱ درصدی برخوردار بوده است.

به گفته مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم، در پنج روز یاد شده مسافران خطوط هوایی با ۴۹ پرواز به جزیره‌قشم وارد و از آن خارج شدند در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته ورود و خروج مسافران با ۳۶ پرواز انجام شد که نشان از رشد ۳۶ درصدی شمار پرواز ها در این مدت دارد.

وی ادامه داد: ورود و خروج ۱۱هزار و ۴۳۵ مسافر از طریق آسمان قشم در این مدت (پنج هزار و ۸۱۴ ورودی و پنج هزار و ۶۲۱ خروجی) در مقایسه با هفت هزار و ۳۷ تردد هوایی در مدت مشابه سال گذشته (سه هزار و ۳۹۵ مسافر ورودی و سه هزار و ۶۴۲ مسافر خروجی) هم نشان از رشد ۶۲ درصدی تردد مسافران در آسمان قشم دارد.

شمس نژاد با اعلام اینکه شرکت‌های زاگرس و قشم ایر به ترتیب با ۱۶ و ۱۵ پرواز بیشترین نقل و انتقال مسافران جزیره قشم در پنج روز یاد شده را به عهده داشتند، افزود: شرکت‌های هواپیمایی آتا با ۷، سپهران و تابان هر کدام با ۳ پرواز و ماهان و آسمان هر کدام با دو پرواز و ایران‌ایر هم تنها با یک پرواز در رتبه‌های بعدی نقل و انتقال مسافران هوایی جزیره قشم قرار داشتند.

او از مسیر پرواز قشم به دبی و بالعکس به عنوان تنها خط بین المللی فرودگاه قشم نام برد و گفت: بقیه مسافران هم از شهرهای تهران، کرمانشاه، مشهد، کرمان، اصفهان و شیراز با استفاده از خطوط مختلف هواپیمایی وارد جزیره قشم شدند.

جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان یکی از نقاط مهم گردشگری کشور در جنوب ایران قرار دارد و سالانه بیش از ۵ میلیون مسافر از سه مسیر دریایی، زمینی و هوایی به این جزیره در میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس سفر می‌کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *