توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
حضور قیس الخزعلی در مرز سرزمین اشغالی؛

پس از نابودی داعش، اکنون صفوف یکپارچه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی

حضور «شیخ قیس الخزعلی» در مرز لبنان با سرزمین اشغالی و رصد اوضاع، هر چند با خشم جریان سعودی و اسرائیل همراه شده بود، اما پس از شناسایی بیت‌المقدس از سوی آمریکا به عنوان پایتخت اسرائیل، پیام مهمی دارد.

بازخبر / اخیرا تصاویر و ویدئوهایی از شیخ «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش النجبای عراق منتشر شده است که او را در لباس نظامی و در مرز جنوب لبنان با سرزمین اشغالی نشان می‌دهد.

سفر یک فرمانده الحشد الشعبی عراق پس از اعلام نابودی کامل داعش، به مرز سرزمین اشغالی و انتشار گسترده تصاویر و ویدئوهای آن در شبکه‌های اجتماعی، پیش از هر طرفی واکنش رسانه‌های اسرائیلی را موجب شد و شبکه‌های ۲ و ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی و روزنامه جروزالم پست و هآرتص این رویداد را پوشش دادند.

رسانه‌های صهیونیستی، زمان بازدید قیس الخزعلی از مرزهای فلسطین اشغالی را تلاش حزب‌الله برای تاکید بر این مسئله دانستند که این حزب یک نیروی منطقه‌ای است که شرکای بین‌المللی دارد.

این رسانه‌ها همچنین سفر الخزعلی را اهانت به اسرائیل توصیف و تاکید کردند این سفر نشان می‌دهد شرکای بین‌المللی حزب‌الله برای جنگیدن در کنار آن آمادگی دارند.

ارسال پیام وحدت و یکپارچگی نیروهای مقاومت در منطقه به صهیونیست‌ها همان چیزی بود که شیخ الخزعلی در پی آن بود و این پیام با توجه به محتوای رسانه‌های اسرائیلی به خوبی به آن‌ها منتقل شده است.

الخرعلی در ویدئویی که منتشر شده بر آمادگی جنبش عصائب اهل الحق برای ایستادن در یک صف واحد همراه با مردم لبنان در مساله فلسطین و مقابله با اشغالگری اسرائیل، تأکید می‌کند.

او همچنین در توئیتی با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر شناسایی قدس بعنوان پایتخت اسرائیل نوشته است: تصمیم ترامپ برای شناسایی قدس بعنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی آغازی برای پایان پروژه اسرائیل نژادپرست است و ما از همه آزادگان برای ایستادن در یک صف واحد در مقابل مستکبرین و دشمنان انسانیت دعوت می‌کنیم.


شیخ «قیس الخزعلی» در مرز لبنان با سرزمین اشغالی

در واقع وحدت محور مقاومت از ایران تا عراق و سوریه و لبنان همراه با تسلط کامل عراق بر مرز سوریه و اعلام آزادسازی تمامی خاک عراق از تروریست‌های داعش، همان چیزی است که اسرائیل آن را نمی‌خواهد. در این میان جریان رسانه‌ای سعودی نیز بیکار ننشسته و از زمان انتشار تصاویر الخزعلی در مرز سرزمین اشغالی، شروع به فعالیت کرده است.

شبکه العربیه در گزارشی با نگاهی عافیت طلبانه، حضور الخزعلی در مرز سرزمین اشغالی را موجب تشنج اوضاع می‌داند و از این مسأله ابراز نگرانی می‌کند. در این بین برخی کاربران سعودی شبکه‌های اجتماعی هم به یاری جریان رسانه‌ای آل‌سعود پرداختند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *