توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

مجری سابق فاکس‌نیوز ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرد

مجری سابق شبکه خبری فاکس‌نیوز، رئیس‌جمهور آمریکا را به تعرض جنسی به او در سال‌های گذشته متهم کرده است.

بازخبر /  در ادامه موج افشاگری‌های جنسی علیه افراد صاحب منصب در آمریکا، یک مجری سابق فاکس‌نیوز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را به آزار جنسی متهم کرده است.

به نوشته وبگاه «هیل»، «جولیت هادی»، مجری سابق فاکس‌نیوز ترامپ را به انجام رفتار نامناسب جنسی «در سال ۲۰۰۵ یا ۲۰۰۶» در آسانسور متهم کرده است.

ترامپ جدیدترین فردی است که در موج گسترده افشاگری‌ها علیه فساد جنسی افراد صاحب نفوذ و قدرت به آزار جنسی با زنان متهم می‌شود.

بعد از گزارش جنجالی و افشاگرانه روزنامه نیویورک‌تایمز درباره فساد جنسی یکی از تهیه‌کنندگان مشهور هالیوودی ده‌ها مقام سیاسی، کارگردان، هنرپیشه، مجری تلویزیون و افراد صاحب منصب در اصناف دیگر با اتهامات مشابه مواجه شده‌اند.

 ماه گذشته روزنامه نیویورک‌تایمز در یک گزارش تحقیقی، پرده از رازهایی در این زمینه برداشت که ابتدا صنعت سینما و بعد از آن سایر بخش‌ها در آمریکا را لرزاند و سپس در فعل و انفعالاتی که اکنون به «اثر واینستاین» معروف شده، به افشاگریی‌های بی‌سابقه علیه فسادهای جنسی اربابان زر و زور در سراسر دنیا تسری پیدا کرد.

در گزارش نیویورک‌تایمز در روز ۵ اکتبر، چند هنرپیشه و کارمند سابق «هاروی واینستاین»، کارگردان سرشناس هالیوودی روایت‌هایی دست اول از درخواست‌های نامناسب جنسی او در ازای معروف شدنشان در سینما مطرح کردند. چند روز بعد، زنان بیشتری مهر سکوت را شکستند و در گفت‌وگو با این رسانه‌ها مدعی شدند که واینستاین به آنها تجاوز کرده است.

گزارش فارس: سونامی ادامه‌دار رسوایی‌های جنسی در آمریکا‌؛ از «واینستاین» تا «چارلی رز»

در افکار عمومی، مباحثات اگرچه در ابتدا بر سطحی فردی و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون ابتلای واینستاین به بیماری اعتیاد به سکس متمرکز بود، اما در پرتو افشاگری‌های بعدی به سمت سئوالاتی بنیادی‌تر درباره نگاه کالاگونه به زن و خشونت جنسی نهادینه‌شده علیه زنان در جوامع غربی حرکت کرد و به همین دلیل، زنان بیشتری را به افشاگری درباره تجارب خودشان واداشت.

«چارلی رز»، مجری مشهور سی‌بی‌اس و «مایکل فالون»، وزیر دفاع سابق انگلیس جزو افراد مشهوری بودند که پس از افشاگری‌هایی از همین دست مجبور شدند از سمتشان کناره‌گیری کنند.

در صورتی که ادعاهای «جولیت هادی» صحیح باشند، این اولین بار نیست که ترامپ به انجام رفتارهای نامناسب جنسی با زنان متهم می‌شود.

مهرماه سال گذشته، روزنامه واشنگتن‌پست یک فایل ویدئویی از ترامپ منتشر کرد که وی در آن با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آنها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

بعد از انتشار این فایل ویدئویی چندین زن، ترامپ را به سوءاستفاده جنسی متهم کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *