توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

شرط فیروز کریمی برای جذب ستاره استقلال!

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:ما اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گلهایی به مراتب بیشتر بزنیم، فوتبال شناور از هر دو تیم دیدم.

بازخبر / فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پدیده و در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌فصل برنامه‌ای برای تقویت تیم دارید، عنوان کرد:

تاجایی که بشود این کار را می‌کنیم. به لحاظ حفظ روحیه، با توجه به اینکه ممکن است به توافق نهایی نرسیم و یا باشگاه نخواهد اسمی ببریم، از بازیکنان اسم نمی‌بریم اما برای هر ۶ نفر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود:

ما همین الان ۴ جای خالی داریم و زیر بازیکن در رده سنی زیر ۲۳ سال که می‌شود ۷ بازیکن. یکی دو بازیکن مصدوم هم داریم. من از زمانی که آمدم، آندو، خالقی‌فر، فخرالدینی، نقی‌زاده و خطیبی را ندیدم. آندو دومین بازی است که به ما اضافه شده است. تعداد ما کم بود. خیلی‌ها را جابه‌جا کردیم که جواب داد. پست‌های ما تخصصی است؛ ۶۵ جلسه روی دفاع تمرین کردیم و ۱۰ روزی است که روی سیستم حمله کار می‌کنیم. تعطیلات فرصت خوبی است تا سروسامانی به خط حمله بدهیم.

وی درباره جذب شجاعیان که قرار است از استقلال بگیرند، گفت:

کارهای اداری در حال انجام شدن است، به دنبال این هستیم تا طلب گسترش از استقلال وصول شود تا ببینیم شرایط شجاعیان چطور خواهد شد.

کریمی همچنین درباره طلب‌هایش از استقلال تصریح کرد:

در حال انجام دادن این کار هستند. خدا را شکر فیفا و AFC یقه آنها را گرفت. من از استقلال هم طلب دارم از ۱۱ سال پیش که به من چک دادند. دیدم این چک یک برگه مانند نسخه گنج است و معلوم نبود چقدر است، قیمت آن پاک شده بود. گفتم این پول را گرفتم البته درصدی از آن را. خوبی آن این بود که می‌توانستم آن را به مالیات نشان دهم، روز به روز مانند چرتکه مالیات را اضافه می‌کردند اما نسخه‌ای به مالیات دادم و گفتم هنوز پول نگرفته‌ام. اجازه دهید مسجد را بسازیم بعد گداها ساخته شود!

پسندیدم(3)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *