توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

واکنش‌های بین‌المللی، اسلامی و عربی به تصمیم ترامپ در مورد قدس

سازمان‌های بین‌المللی، گروه‌های فلسطینی و کشورهای عربی و اسلامی تصمیم رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناخت شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و درباره پیامدهای آن هشدار دادند.

بازخبر / کشورهای اسلامی و گروه‌های فلسطینی اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهورآمریکا در تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل را محکوم کردند.

جنبش حماس و سازمان آزادی بخش فلسطین اولین گروه‌های فلسطینی بودند که این اقدام را به شدت محکوم کردند و هشدار دادند این اقدام راهکار دو دولتی در فلسطین را تحت الشعاع قرا خواهد داد.

حماس در بیانیه‌ خود اعلام کرد که اقدام ترامپ دشمنی آشکار با مردم فلسطین بوده و پایمال کردن حقوق آن‌هاست.

جنبش حماس از همه مردم فلسطین خواست در اعتراض به این اقدام به خیابان‌ها ریخته و مخالفت خود را اعلام کنند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین از کشورهای عربی و اسلامی خواسته جایگاه آمریکا در منطقه را تضعیف کرد و رژیم اسرائیل را طرد کنند.

وزارت خارجه لبنان مصر و ترکیه در بیانیه‌هایی، این اقدام ترامپ را مردود و محکوم کردند.

محمد المؤمنی، سخنگوی رسمی دولت اردن این اقدام را «باطل» خواند و آن را محکوم کرد و بیان داشت که این تصمیم ترامپ نقض قطعنامه‌های بین‌المللی است.

دفتر ریاست‌جمهوری مصر نیز در بیانیه‌ای اعلام داشت که عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور این کشور در تماس تلفنی با محمود عباس، مخالفت خود را با تصمیم ترامپ در خصوص قدس اعلام کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *