توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

روحانی و اردوغان بر ضرورت اتحاد در برابر تصمیم ترامپ در خصوص قدس تأکید کردند

رؤسای جمهور ایران و ترکیه در تماس تلفنی بر ضرورت اتحاد همه مسلمانان و کشورهای اسلامی در برابر تصمیم احتمالی آمریکا در انتقال سفارت خود به شهر قدس تأکید کردند.

بازخبر / رؤسای جمهور ایران و ترکیه  تلفنی در مورد اقدام احتمالی آمریکا در انتقال سفارت خود به شهر قدس گفت‌وگو کردند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه لحظاتی پیش در تماس تلفنی با حسن روحانی، همتای ایرانی‌اش در مورد وضعیت شهر قدس و تصمیم آمریکا برای انتقال سفارت خود از شهر تل‌آویو به شهر قدس گفت‌وگو و رایزنی کردند.

بنا بر اعلام شبکه المیادین، هر دو طرف در این تماس از کشورهای اسلامی و همه کشورهای حامی صلح و خواستند علیه این تصمیم آمریکا متحد شوند.

رؤسای جمهور ایران و ترکیه همچنین تأکید کردند که قدس بخش جدایی ناپذیر فلسطین است.

روحانی در گفت‌وگو با اردوغان گفت که کشورهای اسلامی و همه کشورهای آزاد دنیا باید هرچه سریعتر با اقدامات واشنگتن در قدس مقابله کنند.

وی همچنین تأکید کرد که مسئولیت عدم امنیت و ثبات در منطقه مستقیما برعهده رژیم اسرائیل است که به قطعنامه‌های سازمان ملل متحد بی‌توجه بوده و اهمیتی نمی‌دهد.

رئیس جمهور ترکیه نیز به نوبه خود طی این گفت‌وگو اظهار داشت که تصمیم رئیس جمهور آمریکا نگران کننده است و این جسارت ترامپ به دلیل اختلافات در جهان اسلام است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه‌ای با رئیس تشکیلات خودگران فلسطین، پادشاه اردن و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم خود برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس خبر داد.

این تصمیم ترامپ به معنای به‌رسمیت شناخت قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است که پیشتر هفته گذشته یک مقام مسئول در کاخ سفید گفته بود ترامپ در سخنرانی خود به روز چهارشنبه (امروز) پایتختی قدس را اعلام خواهد کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *