اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

شاگردان وینفرد شفر امروز برای پایان خوش در نیم فصل اول نیاز به کسب ۳ امتیاز حساس برابر سپاهان دارند و سرمربی این تیم امروز از ترکیبی تهاجمی استفاده خواهد کرد.

بازخبر / استقلال امروز در ترکیب اصلی خود از حسینی جوان استفاده می کند و او تمام تلاش خود را می کند پنجمین کلین شیت فصل خود را به ثبت برساند.

روزبه چشمی و مجید حسینی زوج خط دفاع استقلال هستند و وریا غفوری با حضور در پست دفاع راست، خسرو حیدری را نیمکت نشین می کند. همچنین طبق اخبار رسیده امروز امید نورافکن در پست دفاع چپ بازی می کند و میلاد زکی پور بازی را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

شفر امروز تصمیم دارد از امید ابراهیمی و سرور چپاروف در کنار هم استفاده کند و مهدی قائدی در کنار داریوش شجاعیان برای اولین بار در ترکیب حضور خواهد داشت و تلاش می کند توانایی های خود را در این بازی حساس نشان بدهد.

جابر انصاری و سجاد شهباززاده امروز به احتمال فراوان بازی را از روی نیمکت آغاز می کنند و فرشید اسماعیلی و علی قربانی زوج خط حمله استقلال را تشکیل خواهند داد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان به شرح زیر است:

حسین حسینی، روزبه چشمی، مجید حسینی، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی، علی قربانی و فرشید اسماعیلی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *