ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان خبر داد

استفاده از شیوه نوین سرشماری الکترونیکی برای نخستین بار در کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: سرشماری نفوس و مسکن برای نخستین بار در کشور به‌منظور افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه‌های اجرایی این طرح ملی، با شیوه نوین سرشماری الکترونیکی و بدون کاغذ انجام می‌شود.

بازخبر ، صالح دریانورد اظهار داشت: مرکز آمار ایران به‌عنوان مرجع آمارهای رسمی کشور بر اساس قانون متولی اجرای سرشماری نفوس و مسکن است که این اطلاعات پایه همه برنامه‌ریزی‌های کشور را مورد بررسی قرار خواهد داد و این یک رویداد ملی است.

وی افزود: اجرای هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در برنامه کاری مرکز آمار ایران قرار گرفته و در مهر ماه و آبان ماه سال جاری به‌طور همزمان در سراسر کشور اجرایی می‌شود و اجرای موفقیت‌آمیز این رویداد مستلزم اطلاع‌رسانی عمومی، مشارکت گسترده عموم مردم و دستگاه‌های اجرایی کشور است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان گفت: برای نخستین بار در تاریخ کشور به‌منظور افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه‌های اجرایی این طرح ملی از شیوه نوین سرشماری به‌صورت الکترونیکی و بدون کاغذ انجام خواهد شد.

دریانورد عنوان کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مرحله اول به شیوه اینترنتی از تاریخ ۳ تا ۲۴ مهرماه ۹۵ برگزار می‌شود و افرادی که به‌صورت اینترنتی پرسش‌نامه را تکمیل کرده باشند از طریق سایت کد آماری به آنها داده می‌شود.

وی بیان داشت: در مرحله دوم گردآوری اطلاعات با استفاده از تبلت از طریق مصاحبه حضوری از تاریخ ۲۵ مهر ماه تا ۲۵ آبان ماه از طریق مراجعه مأمور به خانوار انجام می‌شود و هنگام مراجعه مأموران سرشماری کد آماری را به وی تحویل می‌دهند.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *