ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

فریاد های یک زن در ساعت ۲ بامداد وکیل آباد مشهد را به هم ریخت

مردی که پس از قتل بی رحمانه همسرش، خودزنی کرده بود در مرکز درمانی بستری شد.

بازخبر / ساعت ۲ بامداد روز گذشته، همسایگان یک زوج جوان در انتهای بولوار وکیل آباد مشهد، با شنیدن فریادهای دلخراش زن همسایه از خواب بیدار شدند.

 صدای مشاجره و درگیری زوج جوان به حدی بود که همسایگان را به بیرون از منازل کشاند ولی لحظاتی بعد دیگر از فریادهای دلخراش خبری نبود به طوری که گویی حادثه تلخی رخ داده است. همسایگان که نگران شده بودند به در منزل زوج جوان رفتند و با صحنه وحشتناکی روبه رو شدند. مرد ۲۷ ساله که وحید نام دارد در حالی خودزنی کرده بود که همسرش نیز خون آلود روی زمین قرار داشت.

در این هنگام همسایگان با اورژانس و پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند. دقایقی بعد نیروهای اورژانس پیکر مجروح زوج جوان را به بیمارستان شریعتی رساندند اما تلاش پزشکان برای نجات زن ۲۵ ساله به نتیجه نرسید و او بر اثر شدت عوارض ناشی از اصابت ضربات متعدد چاقو جان سپرد.

بر اساس این گزارش، با مرگ زن جوان، ماجرای درگیری خانوادگی رنگ جنایی به خود گرفت و بدین ترتیب ماموران کلانتری شهرک ناجا با حضور در مرکز درمانی، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند. عقربه های ساعت به ۳ بامداد نزدیک می شد که قاضی «کاظم میرزایی» عازم بیمارستان شریعتی شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

بررسی های مقدماتی نشان می داد که زن ۲۵ ساله با وارد آمدن ضربات چاقو از پشت سر به قتل رسیده است و آثار ضربات عمیق چاقو بر پاهایش نیز خودنمایی می کند.

این در حالی بود که مرد ۲۷ ساله هم به دلیل آثار خراشیدگی سطحی که روی شکمش وجود داشت در مرکز درمانی بستری شده بود. تحقیقات بیشتر بیانگر آن بود که مرد جوان در پی اختلافات خانوادگی با همسرش، او را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و سپس اقدام به خودزنی کرده است.

قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، ضمن صدور دستوراتی برای انتقال جسد زن ۲۵ ساله به پزشکی قانونی، از نیروهای انتظامی خواست، تحقیقات خود را بعد از بهبود نسبی متهم به قتل آغاز کنند.

خراسان

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *