اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

همه بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به خاطر یک خرید جنجالی

آنتونی گولچ بعد از ۷ بازی سکونشینی و در حالی که پرداخت مطالباتش هم چند ماه به تعویق افتاده بود، تصمیم به رفتن گرفت.

بازخبر /  آنتونی گولچ بعد از ۷ بازی سکونشینی و در حالی که پرداخت مطالباتش هم چند ماه به تعویق افتاده بود، تصمیم به رفتن گرفت. او بعد از نخستین مرخصی‌اش‌ دیگر برنگشت و تنها پیغامش برای پرسپولیس ابلاغیه‌ای بود که فیفا به این باشگاه فرستاد.

قرارداد او ۶۶۰ میلیون تومان قیمت داشت که در سال دوم باید ۲۰ درصد به آن اضافه می‌شد. گولچ اما خیلی منتظر نماند. با استفاده از قانون فسخ یکطرفه به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از فوتبال ایران رفت و یک بدهی چند صد میلیونی را گذاشت روی دست پرسپولیس.

پرسپولیسی که طاهری همیشه ادعا می‌کرد هیچ بدهی‌ برای آن به‌جا نگذاشته و شاید هم فراموش کرده بود که قرارداد آنتونی گولچ را خودش امضا کرده. حالا باشگاه پرسپولیس محکوم شده و باید رقمی در حدود ۳۰۰ هزار یورو به گولچ بپردازد؛ آن هم در حالی که مدیران باشگاه ادعا می‌کردند این بازیکن دستش به جایی بند نیست و حتی نمی‌تواند به فیفا شکایت کند.

ادعای دیگرشان هم شکایت متقابل از گولچ بود که به‌جای آن، روز ۲۷ شهریور به دادگاه عالی ورزش اعتراض کردند تا اجرای حکم کمیته انضباطی فیفا به تاخیر بیفتد.

پرسپولیس اما خوب می‌داند که برای فرار از محکومیت در این پرونده راهی پیش‌رویش نیست و علاوه بر پول قرارداد آنتونی گولچ و جریمه دیرکرد، حق دادرسی‌ پرونده را هم به دادگاه عالی ورزش باید بپردازد.

آخرین خبر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *