اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان در هشت ماهه سال ۹۶

گزارشی از عملکرد اداره کل راه آهن هرمزگان

بازخبر / به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان،  محمد پورفخری مدیر کل راه آهن هرمزگان عملکرد

این اداره کل را تشریح نمودند:

پورفخری افزود: عملکرد هشت ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری:

۵ میلیون و ۲۱۷هزار و ۴۵۴ تن  انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری در مبادی ایستگاههای گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهید رجایی بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد را نشان میدهد. ایشان افزودند:

 در زمینه تخلیه نیز به میزان ۷ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۹۶ تن انواع محمولات و مواد معدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره کل شامل: پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است .

در همین مدت عملکرد راه آهن هرمزگان به میزان ۱۲میلیون و ۹۷۸ هزارو ۵۵۰ تن کالا و محمولات بوده که رشد ۱۶درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان ۵ میلیارد و ۱۸میلیون و ۹۵۳هزار و ۴۰۴ تن کیلومتر شده که رشد۱۷درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان میدهد.

مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز ۶ میلیون و ۲۰۳هزار و ۴۸۱ تن کالا بوده که رشد۳۱درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را  شاهد بوده ایم و در زمینه حمل ریلی کانتینر نیز با حمل ۶۷هزار ۴۹۶ TEU  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۰درصد رشد داشته است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *