اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سومین همایش گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور بندرخمیر

سومین همایش گرامیداشت هفته پژوهش با تجلیل از اساتید، دانشجویان و کارکنان برتر پژوهشگر دانشگاه در دانشگاه پیام نور بندرخمیر برگزار شد.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، سومین همایش گرامیداشت هفته پژوهش با حضور دکتر عبدالکریم قائدی ریاست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، دکتر آرمان معاون دانشگاه ودکتر فاطمه عامری مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان و مهندس ملائی فرماندار شهرستان بندرخمیر و جمعی از مسئولین شهرستان بندرخمیر و اساتید و پژوهشگران و مولفین و نویسندگان شهرستان بندرخمیر در دانشگاه پیام نور واحد خمیر برگزار شد.
دکتر احمد زاهری رییس دانشگاه پیام نور بندرخمیر ضمن عرض خیرمقدم به اساتید و پژوهشگران برتر استان هرمزگان و گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، به ارائه گزارشی جامع از عملکرد پژوهش و فناوری دانشگاه در طی سه سال اخیر پرداخت و یکی از اهداف و برنامه های این همایش را معرفی نویسندگان و مولفین و پژوهشگران دانشگاه و شهرستان بندرخمیر دانست.
دکتر فاطمه عامری سیاهویی مدیر پژوهش دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری و تشکر از عملکرد پژوهشی پیام نور بندرخمیر، هفته پژوهش را بهانه ای برای ارزیابی پیشرفت علمی کشور و مجالی برای قدردانی از تلاش محققین در این عرصه دانست.
وی ادامه داد: با وجود استادان پرتوان، پژوهشگران و دانش پژوهان با صداقت و استقلال فکر و اندیشه، نباید به داشته های علمی خود اکتفا کنیم و باید به رهنمودهای رهبری در این مورد که فرموده اند همواره سعی کنید در زمینه های علمی نوآور باشید توجه کافی داشته باشیم و سعی مان بر این باشد که ضمن انتقال علم، همواره تولید علم هم داشته باشیم.
دکتر زارعی حاجی آبادی دبیر هم اندیشی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با اشاره به اینکه در استان هرمزگان عناصر پیشرفت علمی و فناوری را توامان داریم گفت: دانشگاه پیام نور استان هرمزگان از جمله مراکز علمی و پژوهشی با ظرفیت های مناسب و پیشرفته است که می تواند به توسعه همه جانبه استان و کشور کمک شایانی بنماید.
وی اظهار داشت: رشد تولید علم در دانشگاه ها راه خود را به خوبی طی کرده است ولی متاسفانه از تولید علم برای تولید ثروت به حدی که لازم است بهره نگرفته ایم.
لازم به ذکر است: در دهه اخیر با تغییر نگرش در دانشگاه برای حرکت علم به سمت و سوی تولید ثروت از محل تولید علم، اقدامات موثری انجام گرفته است.
گفتنی است در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه و نویسندگان و مولفین شهرستان بندرخمیر با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *