ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
با برانکو صحبت کرده‌ام

دالیچ : امیدوارم در مرحله حذفی جا‌م‌جهانی با ایران بازی کنیم/ قرار بود سرمربی استقلال شوم

سرمربی کرواسی به سخت بودن کار ایران برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشاره و در عین حال ابراز امیدواری کرد دو تیم در مرحله حذفی با هم بازی کنند.

بازخبر / زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی پس از مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸،  درباره مسائلی همچون گروه سخت شاگردانش در جام جهانی و نیز دشوار کار تیم ملی ایران برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی صحبت کرد.

  • درباره گروهی که در آن قرار گرفته‌اید، صحبت کنید.
    ما با آرژانتینی همگروه شده‌ایم که به نظر من بهترین تیم دنیاست و بهترین بازیکن دنیا مسی را هم دارد که همه او را می‌شناسند. نیجریه هم در این گروه است که آن هم تیم خوبی است. تیم بعدی ایسلند است که ما با آنها در مرحله مقدماتی بازی کردیم و به همین دلیل آنها را می‌شناسیم. پس ما کار سختی در مرحله گروهی داریم اما به صعود امیدواریم و این اصلی‌ترین هدف‌مان است.
  • دوست داشتید در جام جهانی با ایران روبه‌رو می‌شدید؟
    بله و امیدوارم که در مراحل حذفی برابر این تیم بازی کنیم. شاید این اتفاق بیفتد.
  • برانکو سرمربی پرسپولیس هم گفته بود امیدوار است تیم‌های ملی ایران و کرواسی با هم در یک گروه قرار نگیرند.
    من برانکو را می‌شناسم و ما با هم کار کرده‌ایم. می‌دانم که او می‌خواهد هر دو تیم به مرحله بالاتر بروند. به هر حال من تمام تلاشم را برای تیم خودم انجام می‌دهم تا به مرحله بعدی برسد و امیدوارم ایران هم به مرحله بعدی برسد و فکر می‌کنم که می‌تواند.
  • نظر شما درباره گروه ایران در جام جهانی چیست؟
    به نظرم گروه شما کمی سخت است. با همگروه شدن با اسپانیا و پرتغال که بهترین تیم‌های اروپا هستند کار سختی دارید اما ایران تیم بسیار خوبی است که در مرحله مقدماتی نتایج خوبی کسب کرد و بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم بتوانید صعود کنید.
  • چقدر از فوتبال ایران شناخت دارید؟

 چیزهایی می‌دانم چون با یکی از تیم‌هایم برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا به ایران آمدم و تجربه خوبی هم بود. من با برانکو درباره تیم‌های ایرانی صحبت کرده‌ام.

  •  فکر می‌کنید تیم‌های ملی کرواسی و ایران می‌توانند یک بازی دوستانه داشته باشند؟

می‌توانیم کارهایی در این زمینه انجام دهیم. ببینیم چه می‌شود. از الان ما باید به فکر پیدا کردن رقبایی برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی باشیم و ایران هم می‌تواند یکی از آنها باشد.

  • و سوال آخر درباره صحبت‌هایی که امسال مبنی بر حضورتان در ایران و استقلال شنیده می‌شد.

من به ایران آمدم و قرار بود سرمربی استقلال شوم. مذاکره هم کردیم، اما به نتیجه نرسیدیم.

گفت‌وگو: علیرضا محرمی

تسنیم /

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *