آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کی‌روش: به تهدیدها اهمیت نمی‌دهم، مردم حمایتم می‌کنند/ از بازیکنانم توقع دارم پشت سر من باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای تازه با آس اسپانیا گفت: به تهدیدات اهمیت نمی‌دهم، ما به حمایت بیشتری نیاز داریم و می‌دانم که مردم حمایتم می‌کنند.

بازخبر / کارلوس کی‌روش در مصاحبه تازه‌ای که با آس اسپانیا ساعتی پیش داشته گفته است: هرگز به تهدیدات اهمیت نمی‌دهم، دوست داشتند می توانند اخراجم کنند اما من می‌دانم که مردم حمایتم می کنند و بازیکنان پشت سر من هستند.

در گزارش آس اسپانیا آمده است: تیم ملی ایران فرصتی عالی برای نشان دادن سطح فوتبال خود در مسابقات جهانی جام جهانی در سال آینده دارد. این تیم آسیایی با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شده است، بنابراین بدست آوردن ماجرای صعود از این گروه برایش بسیار پیچیده خواهد بود. کی‌روش در این خصوص گفته است: این یک روز عالی برای تیم ما بود. یک گروه بسیار جذاب،  بازی با اسپانیا، پرتغال و مراکش فرصتی عالی برای نشان دادن سطح فوتبال ایران است.

اما کارلوس کی‌روش در کنار این جملات زیبا و حرفه‌ای مشخصا یک مخاصب خاص داشت و این حرف‌های خوب را به مردم و بازیکنانش می‌زد، او اما خطاب به مقامات فدراسیون فوتبال ایران گفت: من هرگز کم‌کاری نکرده‌ام و از بازیکنانم توقع دارم پشت سر من باشند و مثل مردم از من حمایت کنند، حتی اگر مرا تهدید کنند. آنها نمی‌توانند مرا وادار به سکوت کنند، دهان من بسته نمی‌شود و من حرف های خود را خواهم زد. تیم ما نیاز به یک آمادگی ویژه برای جام جهانی دارد. من در مورد تهدیدات و آنچه که آنها انجام می دهند، تحت تاثیر نیستم و به تهدیدات آقایان اهمیتی نمی دهم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *