اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کی‌روش: به تهدیدها اهمیت نمی‌دهم، مردم حمایتم می‌کنند/ از بازیکنانم توقع دارم پشت سر من باشند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای تازه با آس اسپانیا گفت: به تهدیدات اهمیت نمی‌دهم، ما به حمایت بیشتری نیاز داریم و می‌دانم که مردم حمایتم می‌کنند.

بازخبر / کارلوس کی‌روش در مصاحبه تازه‌ای که با آس اسپانیا ساعتی پیش داشته گفته است: هرگز به تهدیدات اهمیت نمی‌دهم، دوست داشتند می توانند اخراجم کنند اما من می‌دانم که مردم حمایتم می کنند و بازیکنان پشت سر من هستند.

در گزارش آس اسپانیا آمده است: تیم ملی ایران فرصتی عالی برای نشان دادن سطح فوتبال خود در مسابقات جهانی جام جهانی در سال آینده دارد. این تیم آسیایی با پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شده است، بنابراین بدست آوردن ماجرای صعود از این گروه برایش بسیار پیچیده خواهد بود. کی‌روش در این خصوص گفته است: این یک روز عالی برای تیم ما بود. یک گروه بسیار جذاب،  بازی با اسپانیا، پرتغال و مراکش فرصتی عالی برای نشان دادن سطح فوتبال ایران است.

اما کارلوس کی‌روش در کنار این جملات زیبا و حرفه‌ای مشخصا یک مخاصب خاص داشت و این حرف‌های خوب را به مردم و بازیکنانش می‌زد، او اما خطاب به مقامات فدراسیون فوتبال ایران گفت: من هرگز کم‌کاری نکرده‌ام و از بازیکنانم توقع دارم پشت سر من باشند و مثل مردم از من حمایت کنند، حتی اگر مرا تهدید کنند. آنها نمی‌توانند مرا وادار به سکوت کنند، دهان من بسته نمی‌شود و من حرف های خود را خواهم زد. تیم ما نیاز به یک آمادگی ویژه برای جام جهانی دارد. من در مورد تهدیدات و آنچه که آنها انجام می دهند، تحت تاثیر نیستم و به تهدیدات آقایان اهمیتی نمی دهم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *