اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

توقیف خودروی خارجی ۲ میلیارد ریالی در میناب

گروه مرزبانی_فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق توسط مرزبانان شهرستان میناب خبر داد.

بازخبر / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان،سرهنگ”علی اصغر خرم روی” با اعلام این خبر گفت: مرزبانان شهرستان میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند قاچاقچیان قصد دارند یک دستگاه خودروی خارجی را بوسیله یک فروند شناور به صورت غیرقانونی وارد سواحل این شهرستان کنند.
وی افزود:بر اساس این گزارش بلافاصله مأموران اقدامات اطلاعاتی خود را در منطقه تشدید و موفق شدند شناور حامل خودرو را در نزدیکی سواحل میناب شناسایی کنند.
فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان بیان داشت: خدمه شناور با دیدن ماموران غافلگیر شده بودند قصد متواری شدن از محل را داشته که در یک اقدام ضربتی شناور توقیف و متهمین آن نیز دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه دو نفر متهم در این زمینه دستگیر شده است گفت: مأموران در بررسی از شناور موفق به توقیف یک دستگاه خودروی شورولت خارجی قاچاق شدند.
سرهنگ “علی اصغر خرم روی” در خاتمه افزود:کارشناسان ارزش ریالی خودروی توقیفی را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *