آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خوش‌شانسی این پرسپولیسی را رها نمی‌کند!

انتقادها از محسن ربیع‌خواه کماکان ادامه دارد، اما این مساله ابدا اعتماد برانکو نسبت به این بازیکن را کمرنگ نمی‌کند.

بازخبر / انتقادها از محسن ربیع‌خواه کماکان ادامه دارد، اما این مساله ابدا اعتماد برانکو نسبت به این بازیکن را کمرنگ نمی‌کند. خیلی‌ها معتقدند از زمانی که برانکو تیمش را با دو هافبک دفاعی به میدان می‌فرستند پرسپولیس به طور کامل شادابی و طراوتش را از دست داده.

این گروه می‌گویند بهتر است به جای ربیع‌خواه از فرشاد احمدزاده یا سیامک نعمتی در ترکیب اصلی استفاده شود، اما برانکو همچنان مصر است که ربیع‌خواه را کنار کمال کامیابی‌نیا در ارنج بگنجاند. در این میان نکته جالب این است که ربیع‌خواه با وجود همه انتقاداتی که از او می‌شود، بعد از داربی تهران پایه‌گذار دو پیروزی پرسپولیس بوده؛ هرچند در هر دو مسابقه بخت و اقبال به شدت به این بازیکن کمک کرده است.

در دیدار با سایپا ربیع‌خواه پایه‌گذار گل اول پرسپولیس شد. او در آن صحنه پرتاب دست سریع وحید امیری را گرفت و بعد بدترین گزینه ممکن را برای ارسال توپ روی دروازه انتخاب کرد. او توپ را با کمال بی‌دقتی روی تیر یک و زیر پای کنعانی‌زادگان ریخت، اما این مدافع ملی‌پوش به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا کمر سایپا بشکند و البته ربیع‌خواه هم در قامت «قهرمان» جا بگیرد! ماجرای بازی با پارس جنوبی هم همین بود.

ربیع‌خواه در آخرین لحظات با یک ارسال بلند به سمت چپ تصمیم گرفت کمال کامیابی‌نیا را صاحب توپ کند، اما ضربه او دقت کافی را نداشت و قاعدتا میثم تیموری باید توپ را می‌زد، اما تایمینگ اشتباه مدافع چپ پارس جنوبی که یکی از بهترین نفرات این تیم در فصل جاری هم بوه، به طرز معجزه‌آسایی توپ را به کمال رساند. کامیابی‌نیا هم با پاس عرضی شایان مصلح را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا گل سه امتیازی سرخپوشان در این بازی بسیار مهم به ثمر برسد. به نظر می‌رسد ربیع‌خواه این روزها در آغوش بخت و اقبال جا خوش کرده و به این ترتیب هیچ بعید نیست حضورش در ترکیب اصلی سرخ‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *