اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
طی 50 روز گذشته در مرزبانی هرمزگان صورت گرفت :

فرمانده مرزبانی هرمزگان : بیشترین کشفیات با کمترین درگیری

سرهنگ علی اصغر خرم روی،فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در نشست خبری ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب اصحاب رسانه با مرزبانی هرمزگان، فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مسلمین تبریک گفت.

بازخبر / سرهنگ علی اصغر خرم روی،فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در نشست خبری ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب اصحاب رسانه با مرزبانی هرمزگان، فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مسلمین تبریک گفت.

فرماندهی مرزبانی هرمزگان بیان کرد : مرزبانی استان هرمزگان طی ۵۰ روز گذشته در سطح استان توفیقات خوبی را کسب کرده است ، وی افزود در کشف قاچاق موفق شدیم کشفیاتی با ارزش یکصد و سی میلیارد تومان انجام دهیم.

وی اظهارداشت : طی ۵۰ روز گذشته با ۱۱ مورد درگیری توانستیم سه تن و پانصد کیلو مواد مخدر را کشف کردیم و ۷۰ نفر دستگیر شدند، که از اول سال جاری ۵۱۰ طرح اجرایی مبارزه با قاچاق داشتیم.

 

سرهنگ خرم روی گفت : با افزودن توان عملیاتی در این ۵۰ روز اخیر توانستیم اقدامات خوبی در راستای منویات رهبری انجام دهیم که این نشان از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم مرزبانی استان هرمزگان است.

فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان افزود : چند فروند شناور جهت توانمند کردن مرزبانی به خدمت گرفته شده است، وی خاطرنشان کرد به مرور زمان شاهد تجهیز شدن بیشتر مرزبانی استان هرمزگان خواهیم بود.

 

وی بیان کرد : تعامل با مرزنشینان گفت : همگرایی و همکاری مرزنشینان در استان کمک به مرزبانی خواهد بود، و بارها اعلام کردیم هر کمکی از دست مرزبانی در راستای همکاری با مرزنشینان از دستمان بر بیاید قطعا” انجام خواهیم داد. مشکلی با بحث ته لجنی ها و ارتزاق مردم مرزنشین نداریم مرزنشینان پایه های مستحکم حفاظت از مرزهای کشور هستند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت : استاندار کنونی هرمزگان با اشرافیت کامل از مشکلات و قوانین مرزنشینان و صیادان، دید خوبی به این مباحث دارند ، و این موضوع کمک خوبی به مرزبانی استان هرمزگان خواهد بود.

 

سرهنگ خرم روی ادامه داد : در عملیاتهای اکتشاف و دستگیری مجرمین قاچاقچی، ۱۲۰ نفر از اتباع بیگانه را دستگیر کردیم و به مراجع قضایی ارجاع دادیم، از جمله شخصی که به جرم قتل ۱۷ سال تحت تعقیب بود توسط نیروهای مرزبانی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در پایان اعلام کرد ؛ سیاست اول مرزبانی تعامل با مردم است، در این ۵۰ روزه بیشترین کشفیات را رقم زدیم در حالی که. کمترین درگیری را انجام دادیم و اکثرا” هم با درخواست مردم خود همان منطقه بوده است و این همکاری فی مابین مرزبانی و مردم ، منجر شده است رضایتمندی خوبی را از طرف مردم شاهد بودیم.

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *