ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دست‌نوشته سردار سلیمانی در پاسخ طومار دانش‌آموزان

… حاج قاسم در این دست‌نوشته ضمن تشکر از دانش‌آموزان، اینکه نام فرزند شهید فرزانه در آن نامه بود را برای خود سعادت دانست.

بازخبر /  دست‌نوشته فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به طوماری که دانش‌آموزان یکی از مدارس در تشکر از ایشان امضا کرده بودند در صفحه اینستاگرام منتسب به سرلشکر سلیمانی منتشر شد.
حاج قاسم در این دست‌نوشته ضمن تشکر از دانش‌آموزان، اینکه نام فرزند شهید فرزانه در آن نامه بود را برای خود سعادت دانست.
سردار سلیمانی در این دست‌نوشته آورده‌ بود:
“بسمه تعالی
چه سعادتی که فرزند سردار عزیز ما، شهید فرزانه، افتخار این لوح است. دست شما را بخاطر این محبت می‌بوسم و از خداوند سبحان سلامتی و موفقیت شما را خواهانم.
قاسم سلیمانی
۹۶/۹/۵”

در متن طومار دانش‌آموزان آمده بود:

“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

حضور سردار سپاه اسلام سرلشکر پاسدار بسیجی حاج قاسم سلیمانی خدمات خالصانه و صادقانه شما و همه همرزمانتان در جبهه‌های مقاومت در سایه‌ی تبعیت خالصانه از ولایت مطلقه فقیه آینه وظیفه‌شناسی و پژواک سربازی ولایت است و نتیجه بذر دل‌انگیز این خدمت، تنومندی و اقتدار شجره طیبه اسلام ناب محمدی است. امضاگنندگان این طومار جمعی از اساتید، همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان شهرک شهید محلاتی(ره) می‌باشند که بر خود فرض دانسته طی طومار پیش‌روی مراتب پشتیبانی و سپاس خود را نسبت به همه مجاهدانی که در کشاکش تحولات و رخدادهای سهمگین سالیان اخیر منطقه و بین الملل اسلامی و در آستانه پیچ تاریخ با تمام توان و تا سر حد بذل جان از مواضع اصولی و آرمان و آرمان‌های الهی -انسانی و اخلاقی اسلام ناب محمدی(ص) متضمن متون مترقی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و در بسط و تثبیت آن کوشیده‌اند، حمایت می‌کنیم.”

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *