ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عسگری دانشگاه پیام نور:

افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان هرمزگان

فاطمه عامری سیاهویی معاونت پژوهش، کارآفرینی و ارتباط با صنعت و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان در پیامی هفته پژوهش را تبریک گفت

بازخبر / دکتر فاطمه عامری سیاهویی معاونت پژوهش، کارآفرینی و ارتباط با صنعت و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نوراستان هرمزگان در پیامی هفته پژوهش را تبریک گفت:

ضمن تشکر از دکتر قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان که این بستر را برای این واحد فراهم نموده است، خداوند متعال را شاکرم که توفیق خدمتگزاری را عنایت فرمود تا بتوانم باردیگر در هفته پژوهش در خدمت دانشگاه پیام نور استان هرمزگان باشم.

با عنایت به توجهات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش رشد علمی کشور سعی داریم همگام با سایر دانشگاه ها در راستای نیاز های کشور در شاخصه های پژوهشی و فناوری و ارتباط با صنعت گام موثری برداریم.

با توجه به اینکه نسل سوم و چهارم دانشگاه ها با رویکرد پژوهش محور در جهت کارآفرینی و تولید اشتغال نقش دارند.

دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز همگام با این شعار، با توجه به ظرفیت و پتانسیل این استان توانسته است ارتباط تنگاتنگی با صنایع کشتی سازی، فولاد، نفت، اداره بندر و گمرکات داشته باشد و کلاسهای آموزشی متناسب در این زمینه ها را برگزار می نماید.

بطوری که پیش بینی می کنیم دانشگاه پیام نور در چشم انداز آتی این نوید را دارد که بتواند درآمدزایی مناسبی را در این حیطه داشته باشد.

همین طور واحد پژوهش و کار آفرینی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان توسط کارکنان پژوهشگر دانشگاه و اعضای هیأت علمی دانشگاه موفق به داشتن چندین اختراع از جمله شانه ضد شپش و خمیر دندان گیاهی شده است و بیش از ۲۰ دوره کارگاه و همایش برگزار نموده و تعدادی مقالات و طرح های ارتباط با صنعت را ارائه داده است.

لازم به ذکر می باشد: اعتقا ما بر این است، پژوهش و فناوری کلید توسعه پایدار می باشد.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد.

دکتر فاطمه عامری در پایان از کلیه عوامل و دست اندرکاران که با تلاش شبانه روزی خود موجب برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری شدند تقدیر و تشکر نمودند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *