اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

پاکزاد : در دولت یازدهم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان با بیان اینکه در دولت یازدهم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم، اضافه کرد:‌ تنها راه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور اعتماد و تکیه و باور مردم و بخش خصوصی است.

بازخبر به نقل از ایسنا ،مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان با بیان اینکه در دولت یازدهم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم، اضافه کرد:‌ تنها راه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور اعتماد و تکیه و باور مردم و بخش خصوصی است کما اینکه همگان به خوبی می‌دانند حضور ایرانیان امروز سبب تاثیرات شگرفی در رونق کشورهای همسایه در جنوب و شمال شده است.

مسعود پاکزاد در کنفرانس پیش بینی اقتصاد ایران و توصیه‌های سرمایه‌گذاری که در بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان داشت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند هرمزگان را می‌توان به عنوان ایران کوچک نام نهاد چرا که این استان تمامی نعمت‌ها و استعدادهای خدادادی را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه از هشت هزار میلیارد تومان درآمد سال ۹۳ گمرکات کشور ۵ هزار میلیارد تومان آن در هرمزگان وصول شده است، افزود: امروز به مدد دولت تدبیر و امید، هرمزگان به نسبت استعدادهایش دیده شده است به نحوی که ما در شرق استان هفت پروژه عظیم و در غرب نیز هفت پروژه دیگر را خواهیم داشت.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان اضافه کرد: در غرب و شرق استان چندین پروژه را با هدف تمرکززادیی از سرمایه‌گذاری در مرکز استان در دست اجرا و راهبری داریم.

پاکزاد با بیان اینکه در دولت یازدهم برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن می‌کنیم، اضافه کرد:‌ تنها راه رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور اعتماد و تکیه و باور مردم و بخش خصوصی است کما اینکه همگان به خوبی می‌دانند حضور ایرانیان امروز سبب تاثیرات شگرفی در رونق کشورهای همسایه در جنوب و شمال شده است.

وی تصریح کرد: دولت در بعد سرمایه‌گذاری نگاهی واقعی و حقیقی دارد و در این راه منکر مشکلات و چالش‌ها نیز نیست و از همین رو به دنبال راهکارها برای رفع مسائل است.

پاکزاد با بیان اینکه دستاوردهایی همانند برجام شرایط را برای سرمایه‌گذاری در کشور تسهیل کرده است، اضافه کرد: بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات، امنیت سرمایه گذاری، ارائه تسهیلات، کاهش بروکراسی اداری، و ایجاد مشوق‌ها از جمله اهرم‌ها و مولفه‌های مهم در امر جذب سرمایه‌‌ها و سرمایه‌گذارهاست.

شایان ذکر است؛ کنفرانس یک روزه پیش بینی اقتصاد ایران و فرصت های سرمایه گذاری با همت خانه کیفیت ایرانیان و اداره کل سرمایه گذاری استانداری هرمزگان در محل هتل همای بندرعباس برگزار شد

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *