ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پشت پرده حرکت زشت دروازبان پرسپولیس + عکس

برای آشتی دادن هواداران با علیرضا بیرانوند، بازیکنان پرسپولیس خیلی تلاش کردند.

بازخبر / برای آشتی دادن هواداران با علیرضا بیرانوند، بازیکنان پرسپولیس خیلی تلاش کردند.

تلاش‌هایی که البته به ثمر ننشست و هواداران با شعارها و گاه حتی با سکوت‌شان نشان دادند که از دروازه‌بان ملی‌پوش تیم‌شان دلخورند. دلیل این دلخوری هم همان حرف‌هایی بود که بیرانوند بعد از بازی با سایپا درباره جدایی‌اش به زبان آورد و گفت که ترجیح می‌دهد به فکر خودش باشد.

همان موقع هم هواداران در فضای مجازی از خجالت او درآمدند و همه‌ تلاش قرمزپوشان هم برای این بود که آنها پیش از بازی با پدیده، با بیرانوند آشتی کنند. تشویق نشدن این دروازه‌بان اما نشان داد که چنین اتفاقی نیفتاده.

در بازی‌های پیشین پرسپولیس علیرضا بیرانوند وقتی برای گرم کردن وارد زمین می‌شد، به شدت مورد تشویق قرار می‌گرفت اما دیروز نام او را از هیچ جایگاهی و از زبان هیچ هواداری نشنیدیم. دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس نه تنها تشویق نشد، بلکه حتی هواداران در اعتراض به او و رفتارها و گفته‌هایش، رقیب او یعنی بوژیدار رادوشوویچ و حتی احمدرضا عابدزاده را تشویق کردند.

جالب‌تر اما شعارهای سکونشین‌هایی بود که مدام فریاد می‌زدند: «پیراهن پرسپولیس بابا غیرت داره.»

البته بازیکنان پرسپولیس بارها به سمت تماشاگران رفتند و از آنها می‌خواستند که بیرانوند هم مثل بقیه تشویق شود اما حرف‌شان را هیچکس نپذیرفت. بیرانوند حتی وقتی توپ می‌گرفت، تشویق نمی‌شد و در دقیقه ۴۳ هم وقتی بر سر مدافعان پرسپولیس فریاد می‌زد، هواداران از او ‌خواستند زودتر بازی را شروع کند که با بی‌دقتی توپ را به تابلوهای تبلیغاتی کوبید و از سوی هواداران عصبانی «هو» شد.

او البته این اعتراض ها را بی پاسخ نگذاشت و در یکی دو صحنه با نشان دادن علامت هیس، سکونشین ها را به سکوت دعوت کرد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *