ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار کرمانشاه؛

حضور رهبر انقلاب قوت قلبی برای زلزله زدگان بود

«بنده صمیمانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بازدیدشان از کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده تشکر می‌کنم چراکه حضور ایشان برای ما قوت قلب و دلگرمی بود…»

بازخبر / هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه درباره بازدید مقام معظم رهبری از مناطق زلزله زده کرمانشاه، اظهار کرد: بنده صمیمانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بازدیدشان از کرمانشاه و مناطق زلزله‌زده تشکر می‌کنم چراکه حضور ایشان برای ما قوت قلب و دلگرمی بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری از روستاهای آسیب دیده در زلزله بازدید کردند، دست محبت پدرانه خود را بر سر زلزله‌زدگان کشیدند و به مسئولان هم رهنمودهای ارزشمند خود را ارائه کردند.
استاندار کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نگران اسکان زلزله‌زدگان بودند، همین نگرانی ایشان شرایطی را فراهم می‌کند که مسئولان فعالیت خود را برای رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان با توجه به برودت هوا به صورت جدی‌تر دنبال کنند.

بازوند ادامه داد: مقام معظم رهبری تأکید کردند که مسکن روستاییان و مناطق شهری زلزله‌زده به زودی ساخته شود، به همین منظور مسئولان پس از بازدید ایشان جلسه‌ای با حضور فرمانده سپاه، فرمانده کل ارتش و آقای حقانیان برگزار و راهکارهای اجرایی اسکان موقت زلزله‌زدگان را بررسی کردیم.
وی تصریح کرد: مسئولیت اسکان موقت زلزله‌زدگان در روستاها به قرارگاه خاتم و در شهرها برعهده بنیاد مسکن قرار گرفت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *