توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

برگزاری همایش بزرگداشت روز شهرساز توسط اداره کل راه و شهرسازی

بزرگداشت روز شهرساز که در تاریخ ۱۷ آبان ماه نامگذاری شده توسط راه و شهرسازی در اول آذر ماه ۹۶ برگزار می گردد.

بازخبر / گورانی مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی هرمزگان با بیان این خبر خاطر نشان کرد : به پاسداشت این روز بزرگ، همایش روز شهرساز همانند سالیان گذشته،  با حضور مدیران کشوری و استان و همچنین اساتید و دانشجویان کلیه دانشگاهها برگزار می گردد.

این همایش با عنوان ” بازآفرینی شهری،میراثی برای آینده” در نظر گرفته شده است.در این راستا سه کارگاه برای مدیران شهرسازی و دانشجویان و علاقه مندان به موضوعات روز شهرسازی، با موضوعات مختلف در نظر گرفته شده است که هدف آن ارتقاء سطح دانش و همچنین ارائه ایده های جدید در حوزه بازآفرینی در این شهرهاست.

شهرهای ساحلی استان یک ظرفیت و پتانسیل برای استان هرمزگان به شمار می روند که استفاده از این ظرفیت نیاز به ارتقاء دانش و آگاهی مدیران شهری، مشاورین و همچنین دانشجویان است.

گورانی ضمن دعوت از همه اساتید، دانشجویان و تمام دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری اذعان داشت با برگزاری چنین نشست هایی بتوانیم در راستای ارتقاء دانش شهرسازی و همچنین تبادل اطلاعات، گامهای اساسی را در حوزه مدیریت شهری برداریم و به امید شهرهای زیبا در راستای توسعه پایدار باشیم.

گورانی در پایان عنوان کرد این همایش چهارشنبه یکم آذر ماه در سالن شرکت گاز برگزار می گردد.

 

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *