ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مبلغ فسخ قرارداد نیمار با پاریسی ها لو رفت/ مقصد بعدی؛ رئال مادرید؟

رسانه های انگلیسی مبلغ فسخ قرارداد نیمار با تیم فوتبال پاری سن ژرمن را افشا کردند.

بازخبر / چند رسانه انگلیسی از جمله نشریه سان گزارش دادند که در قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن ، مبلغ بند آزادسازی یا همان فسخ قرارداد ۱۹۸ میلیون پوند تعیین شده است – یعنی دقیقا همان مبلغی که پاریسی ها برای خرید او در فصل تابستان به باشگاه بارسلونا پرداخت کردند.

این بازیکن ۲۵ ساله زمانی که در ماه آگوست از بارسلونا به پایتخت فرانسه آمد و قراردادی پنج ساله با پاری سن ژرمن امضا کرد، به گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد.

گفته شده است، نیمار با وجود شروع خوب در PSG و زدن ۱۱ گل و ارسال هفت پاس گل در ۱۲ بازی ، از بودن در این باشگاه ناراضی است و با اونای امری سرمربی و ادینسون کاوانی هم تیمی خود اختلافاتی دارد.

در هفته های اخیر ادعا شده است که نیمار در حال حاضر برای انتقال به رئال مادرید اعلام آمادگی کرده، و در این میان سرخیو راموس کاپیتان لس بلانکوس گفته است که “درهای رئال به روی نیمار باز است” .

براساس گزارش های مطبوعات اسپانیا، رئال مادرید پس از اطلاع از اینکه بند آزادسازی نیمار، حدود ۱۹۸ میلیون پوند است و با توجه به این که تامین این مبلغ برای مادریدی ها خیلی دشوار نیست،برای امضای قرارداد با این بازیکن برزیلی بیش از پیش دلگرم شده است.

به نظر می رسد این تیم نیمار را به عنوان یک جایگزین طولانی مدت برای کریستیانو رونالدو، که درماه فوریه ۳۳ ساله خواهد شد، می داند.

باشگاه

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *