ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
خانزاده:

به پرسپولیس گل بزنم، خوشحالی نمی‌کنم/ سرخ‌پوش شدن از هدف‌هایم است!

مدافع پدیده خراسان گفت: دلایل زیادی باعث شد پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم اما بازگشت به این تیم یکی از هدف‌های من است.

بازخبر / محمدرضا خانزاده در مورد آخرین وضعیت خود برای بازگشت به میادین اظهار داشت: شکر خدا وضعیتم خیلی بهتر شده و و اگر پزشکان تیم ملی موافقت کنند می‌توانم با صلاحدید کادرفنی مقابل پرسپولیس به میدان بروم. کادر پزشکی تیم ملی تاکید کرده بود که دستم باید ۴ هفته در گچ باشد و الان این مدت سپری شده و فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی وجود داشته باشد. به هر حال قرار است کادرپزشکی‌مان با مشورت با همکاران خود در تیم ملی تصمیم گیری کنند.

بازی با پرسپولیس فوق‌العاده سخت است
وی با اشاره به حساسیت بازی فردا (دوشنبه) تیمش با پرسپولیس، افزود: مسلما یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما با پرسپولیس است که از نظر من فوق‌العاده سخت است. پرسپولیس در بهترین شرایط خود به سر می‌برد و از طرفی ما هم از غیبت چند بازیکن اصلی‌مان خیلی صدمه خورده‌ایم. تعداد زیاد مصدومان تیم باعث شده چند بازی آخر‌مان را نبریم اما برای بازی با پرسپولیس انگیزه بالایی داریم که انشالله یک برد با ارزش کسب کنیم.

پرسپولیس تیم محبوب من است
مدافع پدیده در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی مقابل تیم پیشین خود انگیزه متفاوتی دارد یا نه تصریح کرد: اینکه بگویم انگیزه خاصی برای این بازی دارم این طور نیست چرا که سعی می‌کنم برای همه بازی‌ها انگیزه داشته باشم. البته که پرسپولیس تیم محبوب من از بچگی بوده و خواهد بود. چند سالی هم عضو پرسپولیس بودم و خوشحالم از اینکه مقابل این تیم به میدان می‌روم.

چند دلیل برای عدم موفقیت در پرسپولیس
خانزاده در ارتباط با اینکه آیا به بازگشت به پرسپولیس فکر می‌کند یا نه؟ گفت: بازگشت به پرسپولیس؟ چرا که نه! صددرصد یکی از هدف‌های من بازگشت به تیمی است که از ته قلبم آن را دوست دارم. بچگی و ناپختگی‌ام در کنار دلایل دیگر باعث شد الان در پرسپولیس نباشم. از بازی در پست غیر تخصصی گرفته تا آن محرومیت و خیلی از مسائل دیگر که گفتن ندارد. هر چه بود گذشت و من الان خوشحالم که در شرایط خوبی قرار دارم و با انگیزه بالا خود را آماده بازی‌های آینده می‌کنم.

می‌خواهم جام جهانی ۲۰۱۸ از دست ندهم
وی با اشاره به بازگشتش به تیم ملی، یادآور شد: کی‌روش به من لطف دارد و خیلی خوشحالم و خداراشکر می‌کنم که مربی بزرگی در سطح دنیا فوتبالم را قبول دارد. در دوره پیش به همراه علیرضا جهانبخش از جوانترین بازیکنان تیم ملی بودیم و انشالله که بتوانم نظر کی‌روش را برای همراهی تیم ملی در جام‌جهانی روسیه هم جلب کنم.

هر کس جای من بود از فوتبال محو می‌شد
مدافع پدیده در واکنش به این موضوع که در این زمان نزدیک به ۴ سال که از جام‌جهانی برزیل می‌گذرد او آن طور که باید پیشرفت نکرد، به تسنیم گفت: صددرصد با این نظر موافقم که می‌توانستم پیشرفت به مراتب بیشتری را داشته باشم اما شاید هر کس جان من بود و با این همه بدشانسی و مشکلات پیش‌رو مواجه می‌شد الان از فوتبال محو شده بود. یک محرومیت بد باعث شد پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم و شرایط برای ادامه فوتبالم سخت شود با این حال روحیه و انگیزه خود را از دست ندادم و خدا را شکر می‌کنم که در این مدت هوای مرا داشت و بار دیگر فرصت بازگشت به تیم ملی را پیدا کردم. همین که کی‌روش دوباره مرا به تیم ملی دعوت کرده یک دنیا ارزش دارد.

گل بزنم هرگز شادی نمی‌کنم
خانزاده در پایان راجع به این سوال که آیا بعد از گلزنی به پرسپولیس خوشحالی خواهد کرد یا نه اظهار داشت: من تا اینجای لیگ ۳ گل زده‌ام و چند بار هم از بدشانسی ضرباتم به تیر دروازه برخورد کرده است. مصدومیت هم باعث شد چند بازی تیم را هم از دست بدهم. با این حال انگیزه زیادی برای بالا بردن تعداد گل‌هایم در لیگ دارم اما مطمئن باشید در صورت گلزنی به پرسپولیس هرگز خوشحالی نخواهم کرد.

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *