ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تخریب بیمارستان با عمر ۶ ماه در منطقه زلزله زده باعث تاسف است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تخریب بیمارستان با عمر ۶ ماه در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه باعث تاسف است و باید با کسانی که در ساخت این بیمارستان کوتاهی داشتند، برخورد قانونی شود.

بازخبر / محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب بیمارستان با عمر حدود ۶ ماه در اسلام آباد غرب به دنبال زلزله اخیر در استان کرمانشاه گفت: تخریب بیمارستان با این عمر کم مایه تاسف است و بیمارستان به گونه‌ای خراب شده که قابل استفاده نیست.

وی افزود: در حالی که ساختمان این بیمارستان با توجه به جدیدالتاسیس بودن آن باید ایمن‌ترین و مقاوم‌ترین ساختمان منطقه باشد اما شاهد هستیم که به طور کامل تخریب شده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهر داشت: باید با کسانی که در روند ساخت این بیمارستان کوتاهی داشتند و بیت‌المال را به طور صحیح مورد استفاده قرار نداده‌اند برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که در کنار این بیمارستان جدیدالتاسیس بیمارستانی با عمر ۳۰ تا ۴۰ وجود دارد که در زلزله اخیر تخریب نشده و به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

 

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *