ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

زمان زیاد برای واگذاری انشعاب برق در‌شهر بندرعباس را کاهش دهید

جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دعوت از مهندس ذاکری مدیرعامل

بازخبر / باوقار بیان کرد: عدم روشنایی در برخی از مناطق شهر یکی از مشکلات بزرگ مردم است که امیدواریم با یک هم اندیشی بتوان قدمی در حل مشکلات مردم شهر برداریم

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان نیز ضمن تسلیت به مردم ایران در خصوص زلزله اخیر، ادامه داد : در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم شریف بندرعباس تصمیم گرفتیم ناحیه ایی جدید، بعنوان ناحیه ۴ برق در بندرعباس راه اندازی نمائیم.

وی گفت : سرانه مصرفی انرژی در استان هرمزگان بیش از سه برابر سرانه کشوری است، لذا باید هزینه ای سه برابر برای مشترکان انجام دهیم و این هزینه های بالا دست این شرکت را برای توسعه سریع انشعاب بسته است ، و توسعه شبکه را با مشکل واجه کرده است
ذاکری افزود : بروز کردن ارائه انشعاب برق در دستور کار این شرکت قرار گرفته است ولی در حال حاضر در تلاش هستیم انشعاب هارا زیر یک ماه انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان خاطرنشان کرد : آب و هوای خاص این استان نیز موجب تسریع فرسودگی تاسیسات این شرکت شده است و همین امر باعث هزینه های بیشتری برای این شرکت گردیده است. وی افزود همکاری خوبی برای اجرای شبکه برق مسکن مهر صورت گرفته.

ذاکری ادامه داد ؛ اعتباراتی ما برای روشنایی معابر داریم کفاف نیاز شهر را نخواهد داد و اگر تامین مالی صورت نگیرد این مشکل پابرجا خواهد ماند ولی تعمیرات چراغهای موجود وظیفه مهم این شرکت است است و ما نیز تاکنون به خوبی در این راه انجام وظیفه کرده ایم. لذا باید با کمک شهرداری و اعتبارات استانی بتوانیم توسعه مناسبی در روشنایی معابر را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هرمزگان اظهار داشت : در حال راه اندازی یک اداره روشنایی سطح شهر هستیم تا بصورت تخصصی و ویژه به این مهم رسیدگی شود،

مهندس ارجمند شهردار منطقه یک بندرعباس در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد ؛ در بحث تاریکی معابر و همچنین جانمایی نامناسب برخی از تیرهای برق که موجب مشکلات رفت و آمدی برای مردم شده است شکایات زیادی از طرف مردم را در شهرداری شاهد هستیم.

شهردار منطقه یک بندرعباس افزود : سابق بر این تفاهم نامه هایی با شرکت توزیع برق امضاء کرده ایم که روند تسریع انشعاب و نیز زمینی کردن کابلهای هوایی را انجام دهیم، اما ظاهرا” تا کنون مشکلات مالی موجب تاخیر در روند تفاهم نامه گردیده است.

کیانوش جهانبخش عضو شورای اسلامی شهر بیان کرد ؛ کمبود کنتر برق موکب نارضایتی مردم شده است که امید است این مشکل سریعتر مرتفع گردد.

وی ادامه داد : فرسودگی تاسیسات این شرکت بسیار خطرناک است و ممکن است باعث اتفاقات بزرگی برای مردم شود.

جهانبخش گفت ؛ عمومی ترین مکان در شهر، پلاژ بانوان است که گویا به علتهای زیست محیطی ، تاکنون موفق به دریافت انشعاب برق نشده است، و مشکلاتی را که یک اداره دیگر برای شهر درست کرده است را مردم باید تاوان بدهند

بواشه عضو شورای اسلامی شهر اسلامی شهر بندرعباس نیز ضمن تشکر از مدیران شرکت توزیع برق استان هرمزگان بیان کرد ؛ گویا تفاهم نامه ای بین آموزش پرورش و شرکت توزیع برق امضاء شده مبنی بر اینکه کل بدهی های مدارس به شرکت‌ توزیع برق تسویه شود که اگر چنین باشد کار بزرگ و خوبی صورت گرفته است ضمن اینکه شخص وزیر نیرو اعلام کرده است خط قرمز من قطعی برق مدارس است.

وی ادامه داد : سابق بر این ماموران شرکت توزیع برق نظارتی بر نوع روشنایی اماکن تجاری داشتند که از استفاده چراغهای غیر متعارف جلوگیری شود

فیصل دانش نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت در خصوص زلزله اخیر، خاطرنشان کرد : این زلزله مشکلات مسکن های مهر را بیشتر از پیش نمایان کرد و باید به این بیاندیشیم که اگر این زلزله در شهر ما رخ دهد، چه بر سر ساکنین این مسکن های بی مهر در شهر بندرعباس خواهد آمد.

فیصل دانش ادامه داد : متاسفانه ماموران شرکت توزیع برق استان هرمزگان در مواقعی خساراتی به فضای سبز می‌رسانند که بهتر است هرس کردن را بر عهده متخصصین فضای سبز بگذارند

مجید عسگری زاده عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص تسریع در روند توسعه انشعاب و روشنایی شهر گفت ؛ متاسفانه روند کند انشعاب و روشنایی موجب نارضایتی مردم شده است.

وی با اشاره به زلزله اخیر و نامناسب بودن مسکن مهر و کوچه های باریکی که در نقاط مختلف شهر قطعا” در هنگام مشکلاتی مانند زلزله امداد رسانی را با مشکلات بزرگی مواجه خواهد کرد

شورای اسلامی شهر و شهرداری ها آمادگی همکاری را برای رفع مشکلات روشنایی معابر و تغییر شبکه هوایی به زمینی را اعلام میدارد.

پرویز سالاری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت ؛ یکی از شاخص های مهم امنیت در محلات روشنایی است، وی گفت ؛ درست است که هزینه های شرکت توزیع برق استان هرمزگان ولی از آنطرف هم درآمد های این شرکت هم بیشتر است.

سالاری اظهار داشت ؛ جانمایی نا مناسب برخی از تیرهای برق در شهر باعث شده تا مدیریت فضای سبز نتواند آنطور که باید و شاید به امور فضای سبز شهری رسیدگی کند.

 

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *