ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

همه چیز درباره زلزله های اخیر؛ مردم به خیابان ها هجوم بردند

استان های کرمانشاه، لرستان، ایلام، شیراز و همدان زمین لرزه را احساس کردند. شدت زمین لرزه به قدری بود که مردم همدان به خیابان ها آمدند.

بازخبر / زلزله شدیدی با قدرت ۷٫۲ دهم ریشتر شمال عراق را لرزاند که در غرب کشور نیز این زمین لرزه احساس شد.
به گزارش فارس، بنا بر اعلام مرکز زمین‌شناسی آمریکا مرکز زلزله نزدیک سلیمانیه عراق بوده و ۷.۲ ریشتر قدرت داشته است.تا این لحظه استاان های کرمانشاه، لرستان، ایلام، شیراز و همدان زمین لرزه را احساس کردند.به گزارش فارس، شدت زمین لرزه به قدری بود که مردم همدان به خیابان ها آمدند.

لحظه به لحظه با آخرین اخبار از زمین لزه:

۰۰:۳۳/ باشگاه خبرنگاران
زلزله ای به بزرگی ۴٫۳ دهم ریشتر ایلام را لرزاند.

۰۰:۳۰/ ایسنا

دستورات رئیس جمهور به وزیرکشور پس از زلزله
رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور در جریان روند امداد رسانی به زلزله زدگان و رسیدگی به وضعیت منطقه قرار گرفت و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.
۰۰:۲۹/ تسنیم
استاندار حلبچه:زلزله در حلبچه تلفات جانی نداشته است
استاندار حلبچه با بیان اینکه زلزله در حلبچه تلفات جانی نداشته است، گفت: ‌خسارات مادی ‌این زلزله احتمالا زیاد است.علی عثمان علی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با بیان اینکه ‌زلزله امشب در شمال عراق در حلبچه هیچ تلفات جانی نداشته است، اظهار داشت: تیم‌های امداد و نجات در حال جست‌وجو برای شناسایی ‌تلفات احتمالی هستند.

۰۰:۲۷/ تسنیم
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان: مدارس استان کردستان روز دوشنبه تعطیل نیستند

۰۰:۲۵/ تسنیم
استاندار کرمانشاه خبر داد: ۶ کشته و ۵۰ مصدوم تاکنون/نیروهای سپاه، ارتش‌ و بسیج در منطقه حضور دارند
استاندار کرمانشاه با ارائه آخرین آمار تلفات زلزله در کرمانشاه گفت: تاکنون در ‌قصر‌شیرین دو نفر و در ازگله چهار نفر کشته شده‌اند.هوشنگ بازوند ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با ارائه آخرین آمار تلفات زلزله در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون در ‌قصر‌شیرین دو نفر و در ازگله چهار کشته شده‌اند.وی با بیان اینکه در کل استان کرمانشاه بر‌ اثر زلزله حدود ۵۰ نفر مصدوم و زخمی شده‌اند، تصریح کرد: ‌مصدومان در حال مداوا هستند.بازوند با بیان اینکه برق شهرهای ازگله‌، سرپل ذهاب و ‌ثلاث باباجانی ‌قطع شده است، ادامه داد: ‌امیدواریم تا یک ساعت بتوانیم برق را ‌وصل کنیم‌.وی با دعوت مردم به آر‌امش خاطرنشان کرد: تمام امکانات و ظرفیت‌های ارتش، سپاه و بسیج در منطقه حضور دارند و جای نگرانی نیست و همه چیز تحت کنترل است.
۰۰:۲۲/شبکه خبر
طبق اعلام وزارت بهداشت عراق تاکنون ۴نفر در کردستان عراق بر اثر زلزله کشته شده اند.
۰۰:۲۰/ تستیم
کولیوند: زلزله در قصرشیرین و سرپل‌ذهاب خسارات زیادی داشته است
کولیوند: ‌رئیس سرپرست اورژانس‌ کشور گفت: متاسفانه زلزله در قصرشیرین و سرپل‌ذهاب خسارات زیادی داشته است.
پیرحسین کولیوند در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قصرشیرین با بیان‌ اینکه باید به اطلاع می‌رسانم ‌متأسفانه زلزله در قصرشیرین و سرپل‌ذهاب خسارات زیادی داشته است، اظهار داشت: ‌آمبولانس‌ها به سمت این دو شهر اعزام شده‌اند و هماهنگی‌های لازم را با امیر حیدری فرمانده لشکر نیروی زمینی و سردار جلالی پدافند غیرعامل برای کمک و امدادرسانی هر چه سریع‌تر و بهتر به عمل آورده‌ایم.
۰۰:۱۷/ فارس
۰۰:۰۹/ وزیر کشور در جلسه ستاد بحران: وضعیت در تمامی مناطق تحت کنترل بوده و جای هیچ گونه نگرانی از جهت تامین منابع سوختی و غذائی وجود ندارد

۰۰:۱۲/ فارس
رئیس سازمان هلال احمر:سگ‌های جست‌وجو و نجات به شُهرهای حادثه‌دیده اعزام شده‌اند.
امکانات اسکان اضطراری فراهم شده است.امیدواریم تا قبل از طلوع آفتاب کار امداد و نجات را به پایان برسانیم.
درصورت نیاز نیرو از شهرهای مجاور اعزام خواهد شد.پیش‌بینی می‌شود تلفات زیاد نباشد.بالگردها فردا با روشن‌شدن هوا به پرواز درمی‌آیند تا میزان خسارت را ارزیابی کنند.مردم در محل‌های امن اسکان داشته باشند و شماره‌های امدادی را اشغال نکنند.

۰۰:۰۶/ باشگاخبرنگاران
اطمینان خاطر وزیر ارتباطات به مردم درباره امکان تماس در مناطق زلزله زده
ذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: ” بر اثر زمین لرزه، در شبکه کشور قطعی رخ نداده و در مناطق کرمانشاه و ایلام نیز قطعی عمده در شبکه همراه تاکنون گزارش نشده است. اختلالات موجود بر اثر حجم بالای مکالمات است. با پیگیری اخبار از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، لطفا از مکالمات طولانی با مناطق زلزله زده پرهیز گردد. “” اپراتورهای موبایل در حال افزایش کانال‌های ارتباطی و رفع اشکالات احتمالی هستند و تلاش همکاران وزارت ارتباطات در این خصوص آغاز شده است. ”
۰۰:۰۵/ باشگاه خبرنگاران
اختلالی در عملیات فرودگاههای کشور ایجاد نشده است
بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با وجود وقوع زمین لرزه ٧.۶ ریشتری در مرز ایران و عراق، هیچگونه اختلالی در عملیات فرودگاههای کشور ایجاد نشده است.
۰۰:۰۳/ تسنیم
زلزله به سدهای استان کرمانشاه آسیب نزده است / آماده باش ۵ استان برای کمک به کرمانشاه
مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: زلزله امشب به سدها و سازه‌های آبی استان آسیبی نزده است.
کیاست امیریان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در استانداری در حال برگزاری است اظهار داشت: زلزله امشب به هیچ‌یک از سدها و سازه‌های آبی استان آسیبی نرسانده است.رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: اعضای مدیریت بحران استان‌های قزوین، مازندران، کردستان، اصفهان و لرستان در صورت نیاز برای کمک به ما در آماده‌باش هستند.
۰۰:۰۰
احتمال هرگونه خسارت جانی در کربلا و نجف وجود ندارد
با توجه به شدت کم زمین لرزه در کربلا و نجف، احتمال هرگونه خسارت جانی وجود ندارد.
علی رغم احساس زمین لرزه در شهرهای کربلا و نجف، تاکنون هیچ گزارشی دال بر خسارت مالی و یا جانی گزارش نشده و با توجه به شدت کم این زمین لرزه در کربلا و نجف، احتمال هرگونه خسارت جانی وجود ندارد.

۲۳:۵۹/ تسنیم
زلزله به سدهای استان کرمانشاه آسیب نزده است / آماده باش ۵ استان برای کمک به کرمانشاه
مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: زلزله امشب به سدها و سازه‌های آبی استان آسیبی نزده است.

کیاست امیریان در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در استانداری در حال برگزاری است اظهار داشت: زلزله امشب به هیچ‌یک از سدها و سازه‌های آبی استان آسیبی نرسانده است.رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به امدادرسانی به زلزله‌زدگان گفت: اعضای مدیریت بحران استان‌های قزوین، مازندران، کردستان، اصفهان و لرستان در صورت نیاز برای کمک به ما در آماده‌باش هستند.

۲۳:۴۷/ تسنیم
آماده‌باش نیروهای هوانیروز و بیمارستان‌های ارتش‌
فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور گفت: تیپ ۲۸۱ بیستون، نیروهای هوانیروز و بیمارستان‌های ارتش در آماده‌باش کامل است.

۲۳:۴۰/ شبکه خبر

آمار۶ کشته در  زلزله قصرشیرین اصلاح شد تاکنون دو کشته داشتیم/ بیشترین خسارات مربوط به قصرشیرین می باشد از نقاط دیگر کشور فعلا تلفاتی گزارش نشده است

۲۳:۳۸/ تسنیم
۱۷ کشته و زخمی در زلزله غرب کشور تاکنون/ ۳۵ تیم امدادی به منطقه اعزام شده

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر به ابعاد بیشتر جانباختگان و مجروحان زلزله غرب ایران پرداخت.مرتضی سلیمی با اشاره به زلزله بزرگی که در عراق رخ داده است و میزان قدرت آن را بین ۷٫۶ و ۷٫۲ دهم ریشتر تخمین زده شده است، اظهار داشت: تاکنون ۳۵ تیم امدادی هلال احمر به مناطق زلزله زده از جمله در کرمانشاه اعزام شدند.وی با اشاره به آمادگی تیم‌های امدادی و استانهای معین کرمانشاه به تعداد مصدومان و جانباختگان نیز گریزی زد و گفت: تا این لحظه (ساعت ۲۳:۳۰) متاسفانه آمار دو کشته و مصدومیت ۱۵ نفر گزارش شده است.

۲۳:۳۰/ باشگاه خبرنگاران
حس شدن زلزله مهیب در کربلا
دقایقی پیش زلزله ای سلیمانیه عراق را لرزاند که شدت آن در کربلای معلی نیز حس شد.

۲۳: ۲۹/ باشگاه خبرنگاران
گزارشی از زیر آوار ماندن شهروندان در قصرشیرین 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بعد از وقوع زمین لرزه ۷٫۲ ریشتری در سلیمانیه عراق گزارشی از زیر آوار ماندن شهروندان در قصرشیرین به دستمان رسیده است.

۲۳:۲۴/ تسنیم
مدارس استان کرمانشاه فردا تعطیل اعلام شد‌

به دلیل خطرات احتمالی وقوع زلزله فردا دوشنبه مورخ ۲۲ آبان ماه تمامی مدارس دوره های تحصیلی سطح استان در گروه صبح و ظهر تعطیل است.

۲۳:۲۲/ تسنیم
استان لرستان باز هم لرزید
دقایقی قبل “چالانچولان” شهرستان دورود در استان لرستان دقایقی قبل در پس لرزه ای به بزرگی ۲٫۸ریشتر به لرزه در آمد.

۲۳:۲۰/ تسنیم
تعداد مصدومان اولیه زلزله غرب ایران اعلام شد
سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره با مصدومان زلزله در کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون این زلزله ۱۴ مصدوم داشته است.

۲۳:۱۹/تسنیم
معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان: اصفهان در سلامت کامل؛ هیچ گزارش خرابی یا تلفاتی نداشتیم

۲۳:۱۷/ تسنیم

زلزله به برخی مناطق ‌رومشکان در لرستان خسارت زد
۲۳:۱۷/ تسنیم
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:مردم خونسردی خود را حفظ کنند/ تلفن ۱۱۲ را اشغال نکنید

۲۳:۱۵/ ۶ نفر جان باختند
شبکه خبر به تقل ه فرماندار قصرشیرین از فوت ۶ نفر بر اثر زمین لرزه خبر داد

۲۲:۵۹/ فارس
پیرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در ارتباط با زمینه لرزه ۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه گفت: تیم‌های ارزیاب اورژانس دقایقی پس از وقوع حادثه به منطقه زلزله‌زده اعزامم شدندوی با اشاره به اینکه هنوز از تلفات این حادثه گزارش دقیقی واصل نشده است، گفت: براساس بررسی‌های اولیه ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شده و احتمال افزایش آمار مصدومان زیاد است.سرپرست سازمان اورژانس کشور ضمن توصیه به مردم مبنی براینکه آرامش خود را حفظ کنند، گفت: نیروهای اورژانس جهت کمک به حادثه‌دیدگان در حالت آماده‌باش هستند.

۲۳:۰۵/ تسنیم
رئیس سازمان مدیریت بحران :  تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند/مردم آرامش خود را حفط کنند

۲۲:۲۵/تسنیم

 لرستان و همدان هم لرزید
زلزله شدیدی دقایقی پیش استان لرستان را لرزاند؛ این زلزله در همه شهرستان‌های استان لرستان احساس و مردم هم اکنون در کوچه و خیابان هستند، جزئیات این زمین لزله متعاقلا اعلام می‌شود.همچنین زلزله همدانی ها را شوکه کرد.به گزارش فارس، منشأ زمین‌لرزه شدید در غرب ایران، زلزله ۷٫۴ ریشتری در سلیمانیه عراق اعلام شده است.در این زمین‌لرزه علاوه بر همدان شهرستان‌های تویسرکان، بهار و رزن نیز لرزیدند.

آخرین خبر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *