ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

برگزاری اولین جلسه کمیته ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری استان هرمزگان در سال ۹۶

اولین جلسه کمیته ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری استان در سالجاری روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۸/۹۶ در محل اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان و با دستور کار ” بررسی پروژه مجتمع تجاری هایپراستار” برگزار گردید .

بازخبر / گورانی، مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی درخصوص موقعیت این پروژه عنوان کرد: این سایت در شهر بندرعباس و شمال بزرگراه شهید رجایی واقع شده است. در زمینی با مساحت ۲۰۰۱۷ مترمربع است.

گورانی، سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری و دبیر کمیته، با اشاره به اهمیت این پروژه به عنوان فضایی چندعملکردی با مقیاس فراشهری، اذعان داشت: توجه به پروژه های سیما و منظر شهری باید از حوزه مدیران شهری و شهرداران بصورت جدی پیگیری شود، که این پروژه ها از آنجاییکه نقش مهمی در سیما و منظر شهری ایفا می نمایند، ضرورت دارد که در این کمیته بررسی، تصویب و جهت اجرا به شهرداریها ابلاغ گردد. ایده کلی کار توجه به اقیلم بستر طرح، توجه به اصول معماری بومی منطقه و معماری ایرانی، استفاده از ریتم و تناسبات موجود در معماری بومی، الهام از فرم حیاط مرکزی به عنوان الگو پایدار در معماری ایرانی، استفاده از بام به عنوان میدان  و فضای عملکردی چند منظوره است. همچنین به سایر مسائل بومی منطقه مانند سایه اندازی، بازشوها، رنگ و… نیز پرداخته شده است. این مجموعه دارای فضاهای  غرفه های تجاری، فروشگاه هایپر مارکت، مجموعه سینمایی، شهربازی، فضای باز چند منظوره و مجموعه غذاخوری ها هستند.

درنهایت پس از بحث و بررسی موضوع توسط اعضای محترم کمیته، پروژه جهت بررسی بیشتر و اصلاح طرح به جلسات آتی کمیته احاله گردید.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *