آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پیشرفت ۹۳ درصدی تقاطع غیرهم‌سطح آزادگان در بندرعباس

معاون امور عمرانی شهرداری بندرعباس از پیشرفت ۹۳ درصدی تقاطع غیرهم‌سطح آزادگان خبر داد.

بازخبر / عبدالرضا بهادر با اعلام این خبر اظهار کرد: این تقاطع به طول ۵۴۰ متر و عرض ۲۱٫۵ متر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم عمرانی شهرداری بندرعباس در حال ساخت است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۳درصدی این تقاطع، اظهار کرد: این پروژه دارای دو کوله و دو پایه و چهار فونداسیون است که جمعا دارای ۴۰ شمع به قطر ۱٫۲ متر و ارتفاع ۲۵ متر و دارای هشت ستون به قطر ۱٫۵ متر در پایه‌ها و ۸ ستون به قطر ۱٫۲ متر در کوله ها می‌باشد.

بهادر با اشاره به برخی دیگر از ویژگی‌های فنی این پروژه، ادامه داد: تقاطع غیرهم سطح آزادگان دارای دو لوپ لاین و سه مسیر راستگرد است که امکان‌ دسترسی‌های بیشتری را در راستای روان‌سازی ترافیک فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار داشته است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد روان سازی بیشتر ترافیک در محور آزادگان، بلوار امام‌حسین(ع) و کاهش سفرهای درون‌شهری مربوط به این منطقه خواهیم بود.

معاون امور عمرانی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: بر این اساس، طبق طراحی صورت گرفته، از آزادگان به شمال بلوار امام حسین(ع) و همچنین از جنوب بلوار امام حسین(ع) به شهرک نور، دسترسی آسان‌تر و سریعتر اتفاق می‌افتد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *