ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ماجرای قهر مهدی فخیم زاده در برنامه سینما دو

حامد عنقا به عنوان مجری برنامه با لاله اسکندری در یک تماس تلفنی مشغول صحبت شد. فخیم زاده با گفتن جمله ای بدون خداحافظی برنامه را ترک کرد.

بازخبر /مهدی فخیم زاده در حالی که مهمان پنج‌شنبه شب برنامه زنده «سینمادو» بود بعد از ارتباط تلفنی با لاله اسکندری این برنامه را ترک کرد.

مهدی فخیم‌زاده ؛ کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده که شب گذشته در برنامه زنده « سینما دو » درخصوص بیانیه تهیه‌کنندگان پیرامون دستمزد بازیگران صحبت می‌کرد بعد از ارتباط تلفنی حامد عنقا به عنوان مجری برنامه با لاله اسکندری، به علت اینکه مدت زمان زیادی را در استودیو معطل شده گفت: هیچگاه چنین چیزی در برنامه نبوده است.

فخیم‌زاده بعد از گفتن این جمله، بدون خداحافظی برنامه را ترک کرد.

این ماجرا در حالی بود که حامد عنقا اشتباه خود را نپذیرفته و اظهار امیدواری کرد تا روزی برسد که هنرمندان صبر خود را بالا ببرند.

این برنامه شب گذشته با گفت‌وگو با امیرحسین علم‌الهدی و ارتباط تلفنی با محمدحسین فرحبخش که آن هم به درگیری لفظی منجر شد، ادامه پیدا کرد.

گفتنی است؛ سری برنامه‌های «سینما دو» با رویکرد «بررسی سینمای اجتماعی ایران» و با نگاهی جامعه‌شناسانه هر هفته تازه‌های سینمای ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

گزارش‌های موضوعی و مردمی، (قاب ملاقات)؛ گفت‌و‌گو با بازیگران، گفت‌و‌گو با یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارش فیلم و سوال نظرسنجی از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *