آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با فارس:

به عنوان یک حقوقدان توقیف کیهان برایم قابل هضم نبود/ این اقدام مغایر با آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه توقیف روزنامه کیهان برای من به عنوان یک حقوقدان قابل هضم نبود، گفت: توقیف این روزنامه مغایر با اصل آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است.

بازخبر / حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف روزنامه کیهان گفت:‌ با توجه به مواضع ضد استکباری روزنامه کیهان و اینکه این روزنامه همواره در جهت تقابل با منافع آمریکا و دشمنان نظام حرکت کرده و دیگر اینکه نماینده ولی فقیه نیز در این روزنامه حاضر است توقیف آن صحیح نیست.

وی افزود: آنچه روزنامه کیهان تیتر کرده حرفی است که چند ماه قبل نیز توسط انصارالله یمن عنوان شده بود و روزنامه کیهان آنچه را رهبر انصارالله یمن گفته را تکرار کرده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر توقیف روزنامه کیهان برخلاف آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است و با این مقولات همخوانی ندارد و ما باید از سخن منتقد خوب حمایت کنیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: روزنامه کیهان از منتقدان مشوق است و چه در دوران سازندگی و اصلاحات و در چه دولت‌های بعد بدون حزب‌گرایی و جناح‌گرایی به مسیر خود ادامه داد.

وی در پایان گفت: من به عنوان یک قاضی و حقوقدان نتوانستم هضم کنم که روزنامه کیهان توقیف شده است و انتظار می‌رود تا با رسانه‌ها با دید بازتری برخورد شود و اینگونه رسانه‌ها در تنگنا قرار نگیرد.

پسندیدم(2)نپسندیدم(2)

6 نظر برای “به عنوان یک حقوقدان توقیف کیهان برایم قابل هضم نبود/ این اقدام مغایر با آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها است”

  1. ناشناس گفت:

    یکی پیدا نمی شود دهان یاوه گویان و خادمان صهیونیست را گل بگیرد ( این حقوقدان و اون شکنجه گر و باز جو).
    چر ا باید تریبون ...... !

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  2. Reza گفت:

    آزادی بیان با توهین ، تخریب ، بر هم زدن نظم ملی و بین المللی و تحریک به آشوب و جنگ متفاوت است .

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  3. ناشناس گفت:

    نقشه‌ای برای به تله انداختن جمهوری اسلامی ایران در منطقه طرح‌ریزی‌شده است. پازل شوم مثلث غربی – عربی در خاورمیانه تکمیل نخواهد شد مگر با یک خطاهای استراتژیک در داخل ایران. این اتحاد و مثلث مدت‌ها است در پی به واکنش واداشتن ایران با تصمیمات هیجانی است. ازاین‌رو باید درک درستی از شرایط موجود داشت تا در این تله گرفتار نشویم.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  4. رضا گفت:

    اقای حقوق دان
    اگه روزنامه ای خارجی اعلام کنه یکی از شهرهای ایران باید بمباران بشه ایا
    شما از دیوار سفارتخانه ان کشور بالا نمیرید؟

    پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
  5. رضایی گفت:

    روزنامه کیهان تنها روزنامه ای است که توانسته در برابر استکبار جهانی و متناسب با تهدید ها از خود عکس‌العمل نشان دهد و طبیعی است که به مزاج این آقایان خوش نمی آید . امید است هر چه سریعتر این تنها صدای امت حزب‌الله.. رفع توقیف شود.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
  6. ایرح امیری گفت:

    اگر حقوقدان اصولگرایی بله

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *