چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

طاهری از بحران‌های غیرقابل حل پرسپولیس فرار می‎‌کند؟

مخالفت وزارت ورزش با استعفای طاهری عملا به این معنی است که مجوز فعالیتش را فراهم خواهند کرد و استعفای طاهری دلیل دیگری داشته است.

مخالفت وزارت ورزش با استعفای طاهری عملا به این معنی است که مجوز فعالیتش را فراهم خواهند کرد و استعفای طاهری دلیل دیگری داشته . باشگاه قرمزپوش بحران های زیادی در پیش رو دارد و این تصور به وجود می آید که طاهری برای قبول نکردن مسوولیت و خداحافظی در اوج این استعفا را پیش کشیده باشد.

بازخبر / طاهری مجبور به استعفا شده یا برای فرار ازمشکلات استفعا کرده است. این سوالی است که با اتفاقات امروز رنگ بیشتری به خود گرفته است.

هرچند عدم تمدید مجوز دلیل اصلی استعفای طاهری مطرح شده بود اما با صحبت های امروز مازیار ناظمی در مورد مخالفت وزیر با استعفای طاهری ماجرا رنگ دیگری به خود گرفته است.
طاهری دیروز با استعفایی باشگاه را ترک کرد و وزارت ورزش ابتدا از وصول این استعفا ابراز بی اطلاعی کرد و پس از آن مدعی شد که به پنجمین استعفای طاهری جواب رد داده است.

مخالفت وزارت ورزش با استعفای طاهری عملا به این معنی است که مجوز فعالیتش را فراهم خواهند کرد و استعفای طاهری دلیل دیگری داشته است. دلیل دیگری که به نظر می رسد در مشکلات این روزهای پرسپولیس خلاصه شود. باشگاه قرمزپوش بحران های زیادی در پیش رو دارد و این تصور به وجود می آید که طاهری برای قبول نکردن مسوولیت و خداحافظی در اوج این استعفا را پیش کشیده باشد.

سایت آی اسپورت فهرستی از مشکلات امروز پرسپولیس تهیه کرده که به نظر می رسد در تصمیم گیری مدیرعامل پرسپولیس نقش مستقیم داشته اند.

« ۱ – مدیران پرسپولیس مدعی هستند که پرونده مانوئل ژوزه را بسته‌اند و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شده است. اما آنها با مانوئل فقط به یک توافق رسیده‌اند و قرار شده مطالبات او در ۳ قسط پرداخت شود.

طاهری و همکارانش تا امروز فقط یک قسط را پرداخت کرده‌اند و دو قسط دیگر که حدود ۳ میلیارد تومان می‌شود باقی مانده است و اگر طاهری برود، پرداخت آن بر عهده مدیر بعدی پرسپولیس خواهد بود. همانطور که از یک مدیر دیگر به طاهری و همکارانش به ارث رسیده بود.

۲- پرسپولیس قرارداد با ۳۰۹۰ را بعد از ماجرای دربی آلمان را به صورت یک طرفه زیر پا گذاشت و در حال حاضر با سامانه ۳۰۳۰ همکاری می‌کند. این در حالی است که قرارداد با ۳۰۹۰ هنوز تمام نشده و پرسپولیس مطالبات خود تا پایان امسال را از ۳۰۹۰ دریافت کرده است!

۳- شرکت بهنام پیشرو کیش اسپانسر قبلی پرسپولیس طلبی چندمیلیاردی از این باشگاه دارد و هنوز موفق به وصول مطالباتش نشده است. البته مسئولان این شرکت به صورت چراغ خاموش اقدامات قانونی در این باره انجام داده‌اند.

۴- پرسپولیس پول قرارداد با موسسه مالی کوثر را کامل گرفته و این بودجه را که برای ۳ سال در نظر گرفته شده بود در همین یک سال پیش‌خور کرده است و مدیر بعدی اصلا نمی‌تواند روی درآمد باشگاه از همکاری با این موسسه حساب کند!

۵- هنوز هیچ مسئولی از باشگاه پرسپولیس درباره پرونده طارمی و جعل قرارداد که منجر به محرومیت ۴ماهه او و محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و اتنقالات شده توضیحی به هواداران نداده است. تنها اتفاقی که افتاده بیانیه‌هایی علیه خائنان و دست‌های پشت پرده و متهم کردن رسانه‌ها به دروغگویی و ایجاد حاشیه برای باشگاه بوده است. طاهری و همکارانش البته وعده گفتن حقیقت و اعلام نام خائنین را بارها داده‌اند اما حالا که طاهری استعفا داده چه کسی قرار است پاسخگوی ماجرای طارمی باشد؟»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *