ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پورعلی‌گنجی: تیم ملی جای بهترین‌هاست/ برای رفتن به اروپا با ژاوی مشورت می‌کنم

بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال می‌گوید بهترین‌ها در این تیم حضور دارند و دست کی‌روش باز است.

بازخبر /  مرتضی پورعلی‌گنجی در ابتدای تمرین روز شنبه تیم‌ ‌ملی فوتبال، اظهار کرد: بازیکنان جوانی در اردوی تیم‌ ‌ملی حضور دارند و اغلب آن‌ها در رده سنی زیر ۲۳ سال هستند. این دو بازی دوستانه می‌تواند به آن‌ها کمک کند. این دو بازی به بازیکنان جوان هم کمک می‌کند تا کنار بازیکنان با تجربه قرار بگیرند. من فکر می‌کنم این اردوها به ما کمک زیادی می‌کند که ما خودمان را بهتر بشناسیم و خوب کار کنیم.

او درباره دو بازی دوستانه تیم‌ ‌ملی مقابل پاناما و ونزوئلا گفت‌: در حال‌ حاضر شرایط خوبی دارم و بازی‌های خوبی در قطر انجام دادم. این بازی‌ها به من هم کمک می‌کند. بالاخره امثال من هم هستند که بازی‌های ملی زیادی ندارند و می‌خواهند در آینده بازیکن خوبی برای تیم‌ ‌ملی باشند. فکر می‌کنم این بازی‌ها به من و بازیکنان تیم‌ ‌ملی کمک زیادی می‌کند که در کنار هم در رقابت‌های جام جهانی خوب ظاهر شویم.

این بازیکن تیم‌ ‌ملی درباره حضور بازیکن جدید در اردوی تیم‌ ‌ملی و رقابتی که در این تیم ایجاد شده است، تصریح کرد: کشور ما ۲۰ میلیون جوان دارد و به نظر من این ۲۰ میلیون جوان دوست دارند در تیم‌ ‌ملی بازی کنند. تیم‌ ‌ملی جای بهترین‌هاست و همه بازیکنان دوست دارند که خودشان را نشان دهند. شما در هر پستی که می‌بینید، چهار، پنج بازیکن خوب داریم و کارلوس کی‌روش دستش باز است تا بازیکنان خوب را انتخاب کند. اگر من نباشم، سه بازیکن دیگر هستند. هر پستی که بازیکنی حضور نداشته باشد چند بازیکن خوب دیگر داریم. این نشان دهنده این است که کیفیت بازیکنان زیاد است و می‌توانیم تیم‌ ‌ملی خوبی داشته باشیم. البته تمام مسائل منوط بر این است که از تیم‌ ‌ملی حمایت خوبی شود.

او درباره صحبت‌های ژاوی مبنی بر این که پورعلی گنجی توانایی حضور در تیم‌های با کیفیت اروپایی را دارد، گفت‌: من درباره رفتن به اروپا با برخی مشورت می‌کنم  و با ژاوی صحبت‌های زیادی کرده‌ام. صحبتی که با ژاوی داشتم این بود که اگر تصمیم به رفتن به اروپا دارم با او درباره تیمی که می‌خواهم بروم مشورت کنم. جایی بروم که بتوانم بازی کنم تا حداقل زمانی که نتوانستم در ترکیب اصلی حضور داشته باشم ارزش نیمکت نشینی را داشته باشم. نه این که به تیم سطح هفتم اروپا بروم و نیمکت نشین باشم. در سال جام جهانی من باید بازی کنم. ژاوی لطف زیادی به من دارد و صحبت‌های او باعث می‌شود تا من احساس غرور کنم و روز به روز پیشرفت کنم. ان‌شاء‌الله بازیکنان بزرگ دنیا این طور در باره من صحبت کنند.

پورعلی گنجی افزود: اگر دروغ نگویم برای چندمین بار در لیگ بهترین بازیکنان ماه السد قرار گرفته بودم. من  پارسال بهتر از امسال عمل کردم. خدا را شکر با حمایتی که هواداران ایرانی و هواداران السد انجام دادند، این ماه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم. این مساله می‌تواند به من کمک زیادی کند چون تیم السد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. من به خودم افتخار می‌کنم که پرچم تیم‌ ‌ملی را بالا بردیم و بین این همه بازیکن خوب بهترین بازیکن خوب انتخاب شدم.

ایسنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *