اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رفیعی بندری : دِین خود را به تیم آذرخش ادا کردم/مدیران و تصمیم گیران استانی با مردم رو راست باشند!

تیم فوتسال آذرخش بندر عباس مدتهاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و متأسفانه آنطوری که باید و شاید حمایتی از این تیم ریشه دار هرمزگانی صورت نپذیرفت ، و این در حالیست که استان های دیگر با هزینه‌های زیادی اقدام به خرید امتیاز تیم‌های ورزشی میکنند ولی در هرمزگان برای حفظ و حمایت از استعدادها و تیم‌های ورزشی بسیار کوتاهی میشود.

بازخبر / تیم فوتسال آذرخش بندر عباس مدتهاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و متأسفانه آنطوری که باید و شاید حمایتی از این تیم ریشه دار هرمزگانی صورت نپذیرفت ، و این در حالیست که استان های دیگر با هزینه‌های زیادی اقدام به خرید امتیاز تیم‌های ورزشی میکنند ولی در هرمزگان برای حفظ و حمایت از استعدادها و تیم‌های ورزشی بسیار کوتاهی میشود.

هومن رفیعی بندری مدیرعامل تیم فوتسال آذرخش بندر عباس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازخبر گفت : بیش از سیصد میلیون تومان از حساب شخصی خودم برای این تیم هزینه کردم ، در واقع دِینم را به این تیم ادا کردم ولی هیچکس جوابگوی من و هزینه هایی که انجام دادم نیست.

وی افزود : با تمام مشکلات این تیم قعر جدولی را با کمک اعضاء تیم در لیگ برتر حفظ کردیم ، ولی برای ادامه راه حمایت همه جانبه و مالی مسئولین استانی را نیازمندیم.

متأسفانه هیئت امنا باشگاه در کنار من نیستند و من به تنهایی از پس حل مشکلات این تیم برنمی‌آیم.

رفیعی بندری ادامه‌داد : پس از پیگیری‌های مختلف و دستور استاندار سابق توسط یکی از دستگاه ها مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری بندر عباس واریز شد چرا که شهرداری‌ نسبت به سایر دستگاه‌ها و ادارات می‌توانست در روند پرداخت به باشگاه تسهیل ببخشد که متاسفانه دو ماه است در شورای شهر بندرعباس موضوع پرداخت طرح شده و یا نشده اما مصوبه ابی مبنی بر پرداخت این پول مصوب نشده است.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندر عباس در پایان گفت : مدیران و تصمیم گیران استانی اگر این تیم را نمی‌خواهند با مردم رو راست باشند ، نه اینکه فقط قول حمایت و وعده‌های محقق نشدنی را بدهند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *