آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پرسپولیس نمی تواند این بازیکن را جذب کند/ این شایعه داغ نقل و انتقالاتی را باور نکنید!

چند روزی است ماجرای احتمال بازگشت دروازه بان پیشین و لژیونر فوتبال ایران به پرسپولیس داغ شده اما این خبر را نباید جدی بگیرد چون فقط یک شایعه است.

بازخبر / به تازگی اخباری منتشر شده مبنی براینکه علیرضا حقیقی گلر ملی پوش و لژیونر، مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار دارد و مذاکره با او به عنوان گزینه اصلی جانشینی بیرانوند در دستور کار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته اما این خبر از اصل و اساس کذب است.

پرسپولیس قادر به جذب حقیقی نیست. این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده و تا ۲۸ آذر فقط می تواند یک بازیکن آزاد بزرگسال (احتمالا احمد نوراللهی) و سه بازیکن آزاد زیر بیست و سه سال و زیر بیست و یک سال جذب کند.

همان طور که اشاره شد، پرسپولیس می تواند”بازیکن آزاد”جذب کند و بازیکن آزاد به بازیکنی اطلاق می شود که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات آزاد باشد و اگر هم با تیمی قرارداد داشته قبل از بسته شدن پنجره فسخ کرده باشد. آخرین روز نقل و انتقالات هم ۱۵ شهریور ماه بود و حقیقی یا هر بازیکنی به شرطی می توانند به عنوان یار آزاد جذب شوند که تا ۱۵ شهریور با تیم قبلی فسخ کرده یا قرارداد قبلی شان به اتمام رسیده باشد. اما حقیقی تا همین چند روز پیش برای تیمش در لیگ سوئد به میدان رفت و فارغ از پربودن فهرست بزرگسالان پرسپولیس او بازیکن آزاد محسوب نمی شود. در نقل و انتقالات زمستانی هم احتمال جذب حقیقی وجود ندارد چرا که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است.

از سویی دیگر به نظر می رسد که حقیقی هیچ تمایلی به بازگشت به لیگ ایران ندارد چرا که او ماه ها بدون تیم بود و تیم ملی را هم در مقطعی از دست داد اما حاضر به پذیرش پیشنهاد تیم های ایرانی نشد و آشکارا اعلام کرد ترجیح می دهد در فوتبال اروپا بازی کند.

خبر ورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *