اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
استاندار هرمزگان پس از بازدید از 6 جزیره در خلیج فارس

وزیر کشور ۳ هفته دیگر به جزایر خلیج فارس سفر می‌کند

استاندار هرمزگان روز جمعه از شش جزیره ابوموسی، سیری، تنب بزرگ، تنب کوچک، لارک و هنگام در خلیج فارس بازدید کرد.

بازخبر /  از بندرعباس، فریدون همتی امشب در پایان برنامه یک روزه بازدید از ۶ جزیره خلیج فارس که با همراهی محمد آشوری عضو هیأت رئیسه مجلس و نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی آباد، سردار زارع فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه و امینی‌پور مشاور اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: باید توجه ویژه‌ای به جزایر داشته باشیم و امروز در این بازدید با مسائل و مشکلات مردم ساکن در جزایر آشنا شدیم و برنامه‌ریزی‌هایی برای رفع این مشکلات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: جزایر هرمزگان از قابلیت‌های اقتصادی خوبی برخوردار است و برای گردشگران نیز مناطق جذابی هستند و باید سفر و رفت و آمدها به جزایر هرمزگان برای مردم و گردشگران تسهیل شود.

استاندار هرمزگان افزود: برای تجهیز مکان‌های بوم‌گردی و توسعه گردشگری و مسائل آموزشی و بهداشتی در جزایر برنامه‌هایی داریم که بزودی اعلام خواهد شد.

همتی از سفر وزیر کشور به جزایر هرمزگان خبر داد و بیان داشت: وزیر کشور سه هفته دیگر از جزایر خلیج فارس بازدید خواهد داشت و در این سفر درخواست‌ها و مشکلات مردم جزایر را به وزیر کشور منتقل خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا برای توسعه و رفع مشکلات جزایر با حضور وزیر کشور تصمیم گیری می‌شود تا در آینده نزدیک بتوانیم بسیاری از مشکلات جزایر هرمزگان را حل کنیم.

به گزارش فارس، استاندار هرمزگان روز جمعه ۱۲ آبان‌ماه از جزایر ابوموسی، سیری، تنب بزرگ، تنب کوچک و لارک حضور یافت و به صورت هوایی از جزیره هنگام بازدید کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *