اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

نخستین تفاهم‌نامه راه اندازی وبهره برداری مراکز ارتقا شایستگی های حرفه اَی دانشجویان(SCD) در دانشکده فنی و حرفه ای سما بندرعباس با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری SCD در دانشکده سما بندرعباس با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان با هدف ارتقای شایستگی‌های حرفه‌ای دانش‌آموختگان دانشگاهی و با رویکرد مهارت آموزی و رفع نیاز بازار کار به امضای طرفین رسید.

بازخبر / به گزارش روابط عمومی سما بندرعباس ، دکتر مهدی دسینه ریاست دانشکده سما بندرعباس از عقد تفاهم نامه همکاری دانشکده سما بندرعباس و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان به منظور ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با هدف رفع نیاز بازار کار و تزریق نیروی متخصص دانشگاهی و ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان خبر داد.
وی اظهار کرد: «تحقق شعار اقتصاد مقاوتی، تولید و اشتغال مقام معظم رهبری و رفع دغدغه های اقتصادی معظم له از دامن کشور نیازمند عوامل گوناگونی است که یکی از عوامل اساسی آن تربیت نیروی دانش آموخته دانشگاهی با برخورداری از دانش صنعتی و به روز است.که دانشجویان این دانشکده امسال با طراحی و دوخت ٢٠٠٠ دست مانتو و شلوار و مقنعه دانش آموزان توانستنددر راستای شعار سال حرکت نمایند .
دانشکده سما بندرعباس با قرار گرفتن در این مسیر تلاش خود را برای ارتقای سطح تجربه کاری و تخصص در کنار کسب علم و آموختن تئوری مسائل به کار خواهد بست و شاهد این ادعا نیز عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری هدف دار در این دانشکده است.»

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی و فرهنگی سما بندرعباس،از بندهای مورد توافق در این تفاهم‌نامه می توان توانمندسازی و ارتقای مهارت دانشجویان، استفاده از ظرفیت های طرفین تفاهم‌نامه برای برگزاری دوره های آموزشی ، حمایت از ایده های نو و طرح های نوآورانه و اختراعات معرفی شده از سوی دانشجویان و دانشکده در قالب ضوابط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را نام برد

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *