اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مطبوعات هرمزگان مثل همیشه مستمر و پویا

دکتر علیرضا درویش نژاد مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خانه مطبوعات بیان کرد حضور مستمر و فعال مطبوعات استان هرمزگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات نشانگر پویایی مطبوعات در استان است ، هرچند مشکلات ریز و درشت همواره گریبانگیر مطبوعات استان است.

بازخبر / مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: وزارت ارشاد و همچنین معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه نیز به اهمیت ویژه و نقش سازنده مطبوعات در جامعه اشرافیت کامل دارند ، لذا همه به مهم رسیده اندازه که مطبوعات رکن چهارم دموکراسی محسوب می شود.

دکتر درویش نژاد خاطرنشان کرد : خوشحالم که برای دومین سال پیاپی استان هرمزگان توانسته رتبه نخست مطبوعات استانی را از نظر تعداد و حضور مستمر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به خود اختصاص بدهد ، لذا جا دارد این مهم را به هم به مردم استان هرمزگان و هم زحمت‌کشان عرصه مطبوعات استان هرمزگان تبریک عرض کنم.

روابط‌عمومی خانه مطبوعات استان هرمزگان

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *