آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هرمزگانی ها ؛ پرشور و پررنگ/بیست و سومین نمایشگاه تهران با حضور پررنگ سیزده رسانه از استان هرمزگان در حال برگزاری است.

رسانه های استان هرمزگان مانند همیشه پررنگ در این نمایشگاه شرکت دارند ، وی افزود با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و خانه مطبوعات استان هرمزگان توانسته این قریب به سی خبرنگار را به بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات اعزام و اسکان دهیم البته برخی از ادارات استان نیز مارا همراهی نمودند.

بازخبر / معصومه قاسمی مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان افزود : متاسفانه در نمایشگاه امسال مکان مناسبی را در اختیار رسانه های استانی قرار ندادند و این خود به معنای کم بها دادن به رسانه های استانی است و این درحالی است که رسانه های هر استان نقش سازنده ای در جامعه و مردم هر استان دارند. لذا نه تنها باید به رسانه هاست محلی هر استان اهمیت بیشتری داده شود بلکه باید حضورشان را در نمایشگاه از رسانه های کشوری پررنگتر باشد.

معصومه قاسمی اظهار امیدواری کرد ؛ که برگزاری این نمایشگاه بتواند بستر مناسبی را برای پیشرفت رسانه هاست استانی فراهم نماید و در سالهای اینکه شاهد حمایت‌های بیشتری از رسانه هاست محلی استانها باشیم

روابط عمومی خانه مطبوعات استان هرمزگان

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *