آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

واکنش مدیر برنامه های بیت سعید به جدایی اش از استقلال

مدیربرنامه‌های حسن بیت‌سعید مهاجم استقلال تهران، جدایی این بازیکن از تیم آبی پایتخت را تکذیب می‌کند.

بازخبر / در چند روز گذشته بحث جدایی حسن بیت سعید از استقلال جدی تر شد. به صورتی که نبود او در تمرین روز جمعه باعث شد خیلی ها این جدایی را تمام شده بدانند اما ظاهرا فعلا این مساله منتفی است.

طیبی مدیربرنامه های حسن بیت سعید در مورد بحث های به وجود آمده می گوید: “اصلا بحث جدایی بیت سعید وجود ندارد. حسن بعد از دربی به دلیل باخت و فشار سنگینی که روی او بود، نتوانست به تمرین برود که این مساله بحث های زیادی را به وجود آورد اما من با صراحت می گویم حسن قرار نیست از استقلال جدا شود. او قراردادی ۲ ساله با استقلال دارد که به آن پایبند است.”

مدیربرنامه های بیت سعید در رابطه با اینکه گفته می شود او حتی با فولاد خوزستان مذاکره کرده و قرار است نیم فصل به این تیم اهوازی برود، توضیح می دهد: “همانطور که گفتم حسن قرار نیست از استقلال جدا شود مگر اینکه باشگاه او را نخواهد. ضمن اینکه تا نیم فصل زمان زیادی مانده و این شایعه ها اصلا صحت ندارد. به هر حال شاید حسن پیشنهادهای زیادی داشته باشد اما در استقلال می ماند و به کارش با قدرت ادامه می دهد.”

هوادار

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *