آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

سلاح استقلال برای گلزنی به پرسپولیس

از روزهایی که دفاع پرسپولیس دست‌نیافتنی بود زمان زیادی نگذشته اما اقدار دفاعی آن‌ها، در ماه‌های اخیر آسیب دیده است.

بازخبر /در این فصل پرسپولیس اقتدار دفاعی فصل گذشته را به خصوص در چند هفته اخیر نداشته است. این در حالی است که این فصل دفاع این تیم تقویت شد و انتظار می‌رفت با بازیکنان جدید عملکرد دفاعی این تیم بهتر شود. شجاع خلیل‌زاده را شاید بشود نقش اول این تغییرات پرسپولیس نسبت به فصل گذشته دانست. بازیکنی که با اشتباهاتش روی بخشی از گل‌های خورده پرسپولیس تاثیر داشت. اگر بخواهیم از اشتباهات فاحش این بازیکن نام ببریم باید به بازی تراکتورسازی و الهلال اشاره کنیم. دو پاس اشتباه خلیل‌زاده به بازیکنان حریف رسید و آنها با استفاده از همین پاس دروازه پرسپولیس را باز کردند. البته پاس‌های اشتباه او به همین دو مورد ختم نشد. او چند پاس اشتباه دیگر هم در طول این فصل داشت که با خوش‌شانسی پرسپولیس و بی‌دقتی بازیکنان حریف به خیر گذشت.

نکته اما در بازی استقلال این است که در صورت کوچکترین اشتباه احتمالا خبری از خوش‌شانسی نخواهد بود. مثل اتفاقی که در بازی استقلال ونساجی افتاد و فرشید اسماعیلی با استفاده از اشتباه مدافع حریف با یک توپ‌ربایی زیبا گل اول تیمش را به ثمر رساند. این تنها فرصت طلبی مهاجمان استقلال نبود. استقلال که دردو بازی اخیرش با شفر نشان داده با پرس شدید به دنبال ایجاد موقعیت است در طول ۹۰ دقیقه توانست سه بار از این راه و اشتباه کردن مدافعان حریف صاحب موقعیت شود. پاس‌های اشتباه خلیل‌زاده در این بازی اگر اتفاق بیفتد شاید تاوان جبران‌ناپذیری داشته باشد. نکته‌ای که شفر با آنالیز بازی‌های پرسپولیس قطعا به آن پی برده و برنامه ویژه‌ای برای آنها خواهد داشت.

نود

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *