اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

دروغ جدید آمدنیوز علیه لاریجانی/ عکس

یکی از دوستان قدیمی روح الله زم، خبر جعلی آمدنیوز علیه زهرا لاریجانی را با سند رد کرد.

بازخبر / پیمان عارف، از گردانندگان سابق آمدنیوز و نزدیکان روح الله زم، با انتشار مطلبی در فیس بوک خود، ادعای جدید آمدنیوز درباره دختر رئیس قوه قضاییه را رد کرد.

آمدنیوز در ادامه اخبار جعلی خود درباره خانواده رئیس قوه قضاییه، چندی پیش با انتشار یک شماره حساب مدعی شد، این شماره حساب متعلق به زهرا لاریجانی در هالک بانک ترکیه است.

عارف با تاکید بر جعلی بودن این شماره حساب، عکسی را منتشر کرد که نشان می دهد چنین شماره حسابی اساسا مربوط به هالک بانک نیست چرا که شماره حساب های هالک بانک با ۳۲ آغاز نمی شوند.

عارف که پیش از این از ارتباط نزدیک روح الله زم با سرویس اطلاعات و امنیت ملی ترکیه(میت) خبر داده بود، معتقد است با نزدیک شدن روابط ایران و ترکیه، رئیس میت قصد دارد با دادن اطلاعات جعلی به زم، از شر این کارگزار پردردسر خود خلاص شود؛ به خصوص که مستنداتی که قبلا آمدنیوز و روح الله زم درباره زهرا لاریجانی منتشر کرده بودند، به حدی ناشیانه جعل شده بود که محتوای طنز شبکه های اجتکاعی را برای چندین روز مهیا کرد.

عکس/ فیس بوک پیمان عارف

عکس/ سایت هالک بانک

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *